Det hørtes ut som en bra plan. Skal inn til byen en snartur. Må handle garn til å strikke en dress. De har 50 % rabbat på dhale garn ut mnd her.Slappe av, strikke, male og lage pizzaenn du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes ut som en bra plan. Skal inn til byen en snartur. Må handle garn til å strikke en dress. De har 50 % rabbat på dhale garn ut mnd her.Slappe av, strikke, male og lage pizzaenn du?
Ja greit å rydde plass til saker å ting. Her vet vi ikke om vi skal flytte enda så vi venter med baby utstyret.
hahah det hadde hvert noePocketsymaskin?hehe
Så søt!Hun er blanding av rottweiler, buhund, lundehund og australsk kelpie![]()
Det er sant.. hvis du får det til, kan jeg anbefale å hekle noen dyr/bamser.. de er så søte.. har en bok som heter "hekle en hund" eller noeStrikke klarer jeg ikkeHar prøvd i mange mange år
![]()
Men tenkte jeg skulle prøve meg på hekling i stedet. Syr masse med symaskin. Men den er liksom ikke lett å ta med seg overalthahaha
Kvalm å trett. Venter på at mannen skal bli ferdig på badet. Håper å føle meg litt mer freshKanskje greit å vente da ja. Her blir det nok ikke flytting på noen år, så det er bare å starte![]()
Hvordan er formen?
Helledussan så søte!!! ja det må jeg prøve på hvis jeg får det til!!!Det er sant.. hvis du får det til, kan jeg anbefale å hekle noen dyr/bamser.. de er så søte.. har en bok som heter "hekle en hund" eller noedisse har jeg heklet:
hahah det hadde hvert noeMen hva med alt som følger med?
Stoff, tråd, nåler, målebånd, mønster, osvhahaha
Det er sant.. hvis du får det til, kan jeg anbefale å hekle noen dyr/bamser.. de er så søte.. har en bok som heter "hekle en hund" eller noedisse har jeg heklet:
Oi, så bra da!Det hørtes ut som en bra plan. Skal inn til byen en snartur. Må handle garn til å strikke en dress. De har 50 % rabbat på dhale garn ut mnd her.
ooohh. det hadde hvert greit. En sånn veske som er bunnløs f.eksMå spørre Harry Potter om noen triks tror jeghahaha
Kvalm å trett. Venter på at mannen skal bli ferdig på badet. Håper å føle meg litt mer fresh![]()
Hun er 8 måneder, blir øyeblikk 9Deilig når de ikke blir for store dahvor gammel er hun?
JeppHelledussan så søte!!! ja det må jeg prøve på hvis jeg får det til!!!
ÅÅ, så fin!Perfekt str.. min er også bare rundt 50-55 i mankehøyde og mye smalere.. jaktgolden da..
Må veksle litt på prosjekter.. blir så fort lei ;-)Så kulehehe
Elsker den! Selv om det er tortur å jobber med barneklær når man går gravid.
Går jo å kikker på babyklær hele dagen! Har en pose på jobben FULL av klær til prinsen (Å litt til Vesla) som jeg skal kjøpe![]()
ooohh. det hadde hvert greit. En sånn veske som er bunnløs f.eks![]()
Hvor kjøpte du boka?Jepp![]()
Farlig! Det er jo kriminelt å jobbe der. Å hjelper ikke med rabatter.. Jeg bare handler MER i stedet!!! hahahaFarlig stedhaha
Får vel noen rabatter vel?![]()