Felles skravle 2015

Slappe av, strikke, male og lage pizza :-) enn du?
Det hørtes ut som en bra plan. Skal inn til byen en snartur. Må handle garn til å strikke en dress. De har 50 % rabbat på dhale garn ut mnd her.

Ja greit å rydde plass til saker å ting. Her vet vi ikke om vi skal flytte enda så vi venter med baby utstyret.

Kanskje greit å vente da ja. Her blir det nok ikke flytting på noen år, så det er bare å starte:)
Hvordan er formen?

Strikke klarer jeg ikke :P Har prøvd i mange mange år :P
Men tenkte jeg skulle prøve meg på hekling i stedet. Syr masse med symaskin. Men den er liksom ikke lett å ta med seg overalt :P hahaha
Det er sant.. hvis du får det til, kan jeg anbefale å hekle noen dyr/bamser.. de er så søte.. har en bok som heter "hekle en hund" eller noe :-) disse har jeg heklet:

Vedlegg

• 1422609638224.jpg
    1422609638224.jpg
    54,2 KB · Visninger: 8
  • 1422609660173.jpg
    1422609660173.jpg
    55,1 KB · Visninger: 8
Det er sant.. hvis du får det til, kan jeg anbefale å hekle noen dyr/bamser.. de er så søte.. har en bok som heter "hekle en hund" eller noe :) disse har jeg heklet:
Helledussan så søte!!! ja det må jeg prøve på hvis jeg får det til!!!

hahah det hadde hvert noe :P Men hva med alt som følger med?
Stoff, tråd, nåler, målebånd, mønster, osv :P hahaha

Må spørre Harry Potter om noen triks tror jeg:p hahaha

Det er sant.. hvis du får det til, kan jeg anbefale å hekle noen dyr/bamser.. de er så søte.. har en bok som heter "hekle en hund" eller noe :-) disse har jeg heklet:

Så kule:D hehe

Kvalm å trett. Venter på at mannen skal bli ferdig på badet. Håper å føle meg litt mer fresh ;)

Bra du er kvalm da:p hehe
Men håper du klarer å unngå oppkast:)

noen spennende planer i dag da?

Elsker den! Selv om det er tortur å jobber med barneklær når man går gravid.
Går jo å kikker på babyklær hele dagen! Har en pose på jobben FULL av klær til prinsen (Å litt til Vesla) som jeg skal kjøpe :P

Farlig sted:o haha
Får vel noen rabatter vel? :)

Back
Topp