Felles skravle 2015

Da er vi klare. Upraktisk nok var planen min avreise 8.30, så vi er litt tidlig ute... Ungene leker litt, så tar vi snart på jakke og sko, der tar jo tid å få på to stykker yttertøy og fast i bilen.

Da er vi klare. Upraktisk nok var planen min avreise 8.30, så vi er litt tidlig ute... Ungene leker litt, så tar vi snart på jakke og sko, der tar jo tid å få på to stykker yttertøy og fast i bilen.
:-) lykke til!

Imorrest hadde jeg skikkelig press i mage og rygg.. som en vond kynner som varte i 15-20 min.. ubehagelig! Er det vanlig?

Åja.. her fikk jeg ikke oul før 19+3 eller noe.. er lott forskjellige rutiner ved sykehusene rundt om.. :-)

Kommer vel litt an på hvor mye de har å gjøre og hvor mange som skal inn, hvor stort sykehuset er osv viø jeg tro og. Jeg skal inn 19+1:)

Kommer vel litt an på hvor mye de har å gjøre og hvor mange som skal inn, hvor stort sykehuset er osv viø jeg tro og. Jeg skal inn 19+1:)
På mitt sykehus var det rutine å kalle inn på ca 19 uker + evnt 2-3 dager.. de kalte ikke inn på 18 uker.. nettopp fordi de ofte da måtte ta en ny oul hvis noen var kortere på vei.. men er nok forskjeller ja..

Back
Topp