Du kjører ikke selv da, håper jeg ;-)Er ferdig på jobb ca kl 13, og drar til fysio etterpå.
Kan duppe litt av i bilen til og fra jobb, og legger meg litt nedpå under barneTV tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kjører ikke selv da, håper jeg ;-)Er ferdig på jobb ca kl 13, og drar til fysio etterpå.
Kan duppe litt av i bilen til og fra jobb, og legger meg litt nedpå under barneTV tenker jeg
Æsj, den er leiDa var det morgen, og det akkurat når jeg var ved å sovne igjen etter å ha ligget mer eller mindre våken siden kl 02:45![]()
Mannen kjørerDu kjører ikke selv da, håper jeg ;-)
Sov så mye i går, og har kort dag i dag så det går nok braÆsj, den er lei
Håper du kommer deg gjennom dagen uten mye plager pga det da
Du vil være 18+0 om 13 uker og 1 dag.Hjelp, haha!
Jeg er 4+6 i dag, caa hvilken dato er det når jeg er 18 uker?*dårligimatte*
Gratulerer så myeHjelp, haha!
Da er vi klare. Upraktisk nok var planen min avreise 8.30, så vi er litt tidlig ute... Ungene leker litt, så tar vi snart på jakke og sko, der tar jo tid å få på to stykker yttertøy og fast i bilen.
Sov så mye i går, og har kort dag i dag så det går nok bra
Hjelp, haha!
Tenker på oul, ville vært kjekt å fått på bursdagenGratulerer så myehva skjer ved 18 uker?
Tenker på oul, ville vært kjekt å fått på bursdagen![]()
Åja.. her fikk jeg ikke oul før 19+3 eller noe.. er lott forskjellige rutiner ved sykehusene rundt om..Tenker på oul, ville vært kjekt å fått på bursdagen![]()
Åja.. her fikk jeg ikke oul før 19+3 eller noe.. er lott forskjellige rutiner ved sykehusene rundt om..![]()
På mitt sykehus var det rutine å kalle inn på ca 19 uker + evnt 2-3 dager.. de kalte ikke inn på 18 uker.. nettopp fordi de ofte da måtte ta en ny oul hvis noen var kortere på vei.. men er nok forskjeller ja..Kommer vel litt an på hvor mye de har å gjøre og hvor mange som skal inn, hvor stort sykehuset er osv viø jeg tro og. Jeg skal inn 19+1![]()
10 aprilNår er bursdagen din da?![]()
JaKommer vel litt an på hvor mye de har å gjøre og hvor mange som skal inn, hvor stort sykehuset er osv viø jeg tro og. Jeg skal inn 19+1![]()