Hahaha, den der kjenner jeg igjen! Skal bare se dette, og så se dette, og plutselig er klokken alt for mye!Skal bare se ferdig et program på TV![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, den der kjenner jeg igjen! Skal bare se dette, og så se dette, og plutselig er klokken alt for mye!Skal bare se ferdig et program på TV![]()
Godt det ikke bare er meg da, på en måte...hehe![]()
Nei.
Hadde vært verre å bare legge seg.
Trenger å få løsnet opp bekken og rygg før jeg legger meg ellers vil jeg ikke få sove fordi det gjør vondt.
Foretrekker også å legge meg ren
Er et veldig kjent fenomen, ja....Hahaha, den der kjenner jeg igjen! Skal bare se dette, og så se dette, og plutselig er klokken alt for mye!
Ja, termin snart du?Samme her! Ellers, spørs litt på når baby kommer og hvordan han er, men litt skravling blir det uansett![]()
Ja, det er jo veldig koselig daDet gjør nok jeg også.
Er fremdeles en god stund igjen til termin, og dagene kan bli lange.
Greit å ha noen å skravle med...
God nattSovnet på sofaen her... så nå skal jeg gå å finne senga.. supertrett i trynet. God natt
Det er det, er jo hovedgrunnen til at jeg er herJa, det er jo veldig koselig da![]()
Blir deilig å komme seg hjem nåJepp, det blir den.
Nå begynner jobbinga mi å bli så treng at jeg snart bare drar hjem
Normalt sett så snart jeg kommer meg hit, sånn rundt 8På tide snart det nånår begynner du i morgen da?
Ja, hadde ikke vært bra å være her om det ikke var hyggeligDet er det, er jo hovedgrunnen til at jeg er her![]()
Termin på mandag, så fra nå og to uker frem i tid kan alt skje. Går jeg masse over, blir det mye skravlingJa, termin snart du?![]()
På mandag, det er ikke lenge tilTermin på mandag, så fra nå og to uker frem i tid kan alt skje. Går jeg masse over, blir det mye skravling![]()
Du får ta frem strengestemmen og fortelle ham at det er langt forbi sengetidNå kommer jeg meg hvertfall ikke i seng.
Magen vobler som er hva under storm..
Tror det er en liten gutt som har det gøy![]()
Å så spennendeTermin på mandag, så fra nå og to uker frem i tid kan alt skje. Går jeg masse over, blir det mye skravling![]()
Takk for det! Nå går vi bare rundt og venter i spenningPå mandag, det er ikke lenge til
Masse lykke til
Nå kommer jeg meg hvertfall ikke i seng.
Magen vobler som er hva under storm..
Tror det er en liten gutt som har det gøy![]()
Det fungerer best på gutten oppe, og han tror jeg soverDu får ta frem strengestemmen og fortelle ham at det er langt forbi sengetid![]()
Her funker det at mannen tar hånden på magen, så stopper han opp med bevegelsene. I allefall for 10 sekunder.Det fungerer best på gutten oppe, og han tror jeg sover
Han her pleier å våkne rundt disse tider