Lillefrø15
Forumet er livet
Så deiligGjør detsitter planta i sofaen
hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deiligGjør detsitter planta i sofaen
hehe
Skjønner.. du er en sånn en ;-)De fleste som kjenner meg vet at jeg ikke er personen som gir opp uten å prøve ordentlig først.
Dersom jeg først blir sykemeldt er det fordi jeg faktisk trenger det.
For eksempel falt jeg ned en trapp for 1,5 år siden.
Dagen etter møte jeg opp på det hotellet jeg skulle på 3-dagersseminar onsdag-fredag og var der hele seminaret, mandag viste det seg at jeg hadde brukket halebeinet......
Som mannen min, og endel kollegaer av meg sier, jeg er litt for flink til å bite tennene sammen
Kos deg massesnart lage meg kveldmsat jeg. Fant et par egg i kjøleskapet. Utgått, jada, men who cares, det er EGG de holder mye lenger enn det som står på, lukter de ikke så er det greit å spise dem. Jeg har veldig, veldig lyst på egg. Jeg spiser jo nesten aldri egg lenger, ettersom guttungen ikke tåler så har vi nesten aldri. Husker ikke hva disse var kjøpt til, men to stekte egg, resten av skinka, litt pepper, og ideelt sett tomater til, men jeg tror vi har hele EN sånn minitomat... Det er deilig kveldsmat det.
Ikke si sånt!Har fått dilla på pannekaker! Så da ble det det til kveldsmat..![]()
En sånn en???Skjønner.. du er en sånn en ;-)
Har bare lyst på vårruller, jeg.Nå fristet du meg gitt![]()
Har fått dilla på pannekaker! Så da ble det det til kveldsmat..![]()
'en sånn en' som biter tenna litt for godt sammen, ikke gir opp uten kamp, og gjerne kjemper for lenge?En sånn en???
Kos deg masse.
Høres ut som meg.'en sånn en' som biter tenna litt for godt sammen, ikke gir opp uten kamp, og gjerne kjemper for lenge?
Da er det bare en ting å gjøre. KjøpeHar bare lyst på vårruller, jeg.
FREMDELES!!
Sagt med et glimt i øyet.. men en som virkelig ofrer seg.. var absolutt ikke negativt ment!En sånn en???
Høres ganske riktig ut i forhold til det jeg mente ja'en sånn en' som biter tenna litt for godt sammen, ikke gir opp uten kamp, og gjerne kjemper for lenge?
Jeg vet, husker det bare ikke når jeg er i butikkenDa er det bare en ting å gjøre. Kjøpe![]()
Høres ut som meg.
Jeg er også den personen som hadde problemer med å gjennomføre videregående og universitetsutdanningen siden jeg var kronisk syk meg høyt sykefravær, men i dag sitter med mann, barn, utdanning og en godt betalt jobb jeg har jobbet meg opp til fra å jobbe på timesbasis "på gulvet".
Jeg er fryktelig sta
Ja, kjenner følelsenTror det blir bra ja. Om jeg gidder reise meg. Bekkenet mitt synes ligge på sofaen er helt ok. Jeg vet at det ikke gjør det minste mer vondt å reise seg, egentlig tvert imot, men det er sånn TILTAK....
Har tenkt til det nåSå godt at du lykkes med det du setter deg som mål. Men ta litt hensyn til deg selv oppi alt dette her også
Har tenkt til det nå
Gravidtåke du også?Jeg vet, husker det bare ikke når jeg er i butikken
Heller at jeg har lyst på det om kvelden etter ungene er i seng, og må ut i bilen dersom jeg skal i butikkenGravidtåke du også?