Vår oppvaskmaskin har sluttet å virke så vi vsker opp for hånd. Det er så utrolig kjedelig.Greit å avslutte med en liten bonustror jeg hopper over ryddinga i dag. Forutenom å ta ut av oppmaskinen å sette inn igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vår oppvaskmaskin har sluttet å virke så vi vsker opp for hånd. Det er så utrolig kjedelig.Greit å avslutte med en liten bonustror jeg hopper over ryddinga i dag. Forutenom å ta ut av oppmaskinen å sette inn igjen
Slapp av, det må man få lov tilGreit å avslutte med en liten bonustror jeg hopper over ryddinga i dag. Forutenom å ta ut av oppmaskinen å sette inn igjen
Opphold. Skyet, men ganske fintUff da. Ikke bra å ha vondt i ryggen.. Du får ta deg en strekk
. Hvordan er været hos dere? Her regner det og blåser
![]()
Deilig vær å gå en liten tur i daOpphold. Skyet, men ganske fint
Ja det er kjedelig. Nå har jeg gjort det jeg tenkte. Fort gikk det men har ikke den store energien. Så får se jeg gidder å legge sammen klær senereVår oppvaskmaskin har sluttet å virke så vi vsker opp for hånd. Det er så utrolig kjedelig.
Ja, men vi gikk ikke langt, siden hun tross alt er hjemme fordi hun er småsyk.Deilig vær å gå en liten tur i da![]()
Uff daFerdig hos jordmor pluss en tur på senteret.. litt lav blodprosent, såmåtte kjøpe jerntabletter.. ble en liten runde på salget og litt mer babytøy.. og så hadde jeg sukker i urinen, så må ta glukosebelastning :-(
Jordmor mente jeg måtte vurdere 100% sykemelding nå...
Da bruker jeg jo permisjonsdagene mine som jeg skal ha etter fødsel.. det er jo dumt..Uff da. Ja, du må ta vare på deg selv
. Men kan du ikke gå i svangerskapspermisjon istede for sykemeld?
Å jaJa, men vi gikk ikke langt, siden hun tross alt er hjemme fordi hun er småsyk.
Bare nok til at hunden fikk gjort sitt, og nå er vi hjemme igjen. (forrige svar gitt mens hun løp på fotvallbana mens jeg så på, siden hunden ikke får lov å gå der.
Nei, hvorfor skulle hun det?Uff da. Ja, du må ta vare på deg selv
. Men kan du ikke gå i svangerskapspermisjon istede for sykemeld?
Gjør du? Trodde man kunne få det istede for sykemeld.. Også har du permisjon som vanlig? Svabgerskapspenger heter det kanskje?Da bruker jeg jo permisjonsdagene mine som jeg skal ha etter fødsel.. det er jo dumt..
Jeg mente svabgerskapspengerNei, hvorfor skulle hun det?
Mener du svangerskapspenger, så er det for friske gravide som har en jobb som ikke kan tilrettelegges og er "farlig". Hun er ikke frisk, hun skal derfor sykemeldes om noe, og hvorfor skulle hun ønske noe annet??
Heter svangerskapspenger ja, pg det er som sara skrev for friske gravide som har en jobb som er skadelig/ikke tilrettelegger..Gjør du? Trodde man kunne få det istede for sykemeld.. Også har du permisjon som vanlig? Svabgerskapspenger heter det kanskje?
OkiHeter svangerskapspenger ja, pg det er som sara skrev for friske gravide som har en jobb som er skadelig/ikke tilrettelegger..