• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Sånt skjer.

Jeg tror jeg må ha liste.

Vaske undertøy, står på.
Vaske noe annet etterpå.
Fylle og starte oppvaskmaskina.
Vaske opp (det som ikke får plass/kan i maskina)
Vanne orkideer, 1 står i vann nå.
Spise en gang til.
Brette tørre klær.
Avklare med mannen hvem som følger på trening og hvem som går på møte i ettermiddag.

Tror jeg våger meg på å sette opp
Så blodbeger
Så chili.
Og evt paprika.
Flink du er:).

Jeg vasker mørkt tøy nå.
Sette på lyst tøy.
Brette og leggepå plass klær.
Støvsuge 1etg.
Dusje
Gjøre lekser med lille gutt
Begynne på middag
Vente på gjester:).
Det var min liste:p

Oppvaskmaskin startet.

Og ca halvparten an klærne brettet, nå tar jeg pause fra tilsynelatende single sokker, og tar heller litt på kjøkkenet.

Og skravler underveis, ellers blir det hele kjedelign

Oppvaskmaskin startet.

Og ca halvparten an klærne brettet, nå tar jeg pause fra tilsynelatende single sokker, og tar heller litt på kjøkkenet.

Flink du er. Her må jeg rydde ut av maskinen og legge sammen klær. Men fryser og har litt hodepine så vil helst balle meg inn i ett pledd på sofaen.

Oppvaskmaskin startet.

Godt å ta pauser her:D

Godt å ta pauser her:D

Mm, det er det .

Pausetid

Jeg satt vist på et dumt vis npr jeg brettet klær, for jeg fikk akutt vondt i ryggen, langt oppe av alle ting, og det gikk ikke helt over, så jeg synes hvilepause i sofaen er kurant nå.

Orkide nr 2 på plass i bøtta, og bikkja syter. Jeg HAR hatt henne ute nylig, men hun er rastløs. Vi får se hva vi gjør med henne etterhvert. Lillesøster er jo ikke så syk at vi ikke kan gå en tur, vi tre.

Det ble til at vi går en liten tur.

Å som jeg håper å få oppleve permisjon og daglig trilletur. Denne fireåringen får jeg ikke trille, nei.

Mm, det er det .

Pausetid

Jeg satt vist på et dumt vis npr jeg brettet klær, for jeg fikk akutt vondt i ryggen, langt oppe av alle ting, og det gikk ikke helt over, så jeg synes hvilepause i sofaen er kurant nå.

Orkide nr 2 på plass i bøtta, og bikkja syter. Jeg HAR hatt henne ute nylig, men hun er rastløs. Vi får se hva vi gjør med henne etterhvert. Lillesøster er jo ikke så syk at vi ikke kan gå en tur, vi tre.
Uff da:(. Ikke bra å ha vondt i ryggen.. Du får ta deg en strekk:). Hvordan er været hos dere? Her regner det og blåser:(

Har noen sv dere bakt hele søtpoteter? Hvor lenge tror dere? En times tid i ovn?:)

Back
Topp