frøken Hope91 har hvert her i hele dag. Å jeg har hatt så lyst på boller at da måtte jeg bake i dagMmmh... boller. Det fikk jeg lyst på![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
frøken Hope91 har hvert her i hele dag. Å jeg har hatt så lyst på boller at da måtte jeg bake i dagMmmh... boller. Det fikk jeg lyst på![]()
God natt. Skal legge meg her ogsåTripp trapp stolen ferdig vasket og pusset, men grunninga får vente til i morgen/onsdag.. i morgen er det jobb og bassengtrening, så håper formen er bra da! Nå er det natta!!Sov godt alle!
God natt frøken! sov godt!!Sov godt alle sammen. Nå er det natta her![]()
Æsj, ille med diareTakktakk. Springer frem å tilbake på do. Har fått sånn diare i dag at fisj
Takk for oppdateringaOppdatering kl 20:59
1. Lilleblomst_15 2.527
4. Musemor med to små og en i magen 1.844
6. Lillefrø15 1.746
8. Sara 1.343
10. lizzed 1.278
18. EJ 880
22. Hope91 776
26. Kengu 584
37. Lanterne 440
53. trinebeth 350
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.677 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur til 2.000.
2 er over 2.000
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Så flink du erTripp trapp stolen ferdig vasket og pusset, men grunninga får vente til i morgen/onsdag.. i morgen er det jobb og bassengtrening, så håper formen er bra da! Nå er det natta!!Sov godt alle!
Det er deilig mitt også, men passe til å treningssvømme, ikke sånn som det varme der vi er med ungene i helgaHer er det varmt å deilig. Men er jo så godt å bade![]()
Fri i morgen jaJeg har også fri i morgen, og mener på at Lilleblomst_15 også har det
God morgen, har vært våken siden kl 5, og oppe siden kl 6.God morgen. Sovet litt lengre her i dag
. Deilig
. Nå er det opp og hoppe og trening snart
.
Det er jeg også.. mannen kom hjem fra leiteaksjon kl 4 (jeg takket nei pga dårlig form), og fikk ikke sove etter det :-(Jeg er trøtt
Sov godt! Misunnelig!God morgen, har vært våken siden kl 5, og oppe siden kl 6.
Nå skal jeg snart til å legge meg igjen.
Og i dag SKAL jeg huske å slå av mobilen slik at ingen kan ringe og vekke meg igjen
Ja, det var tidligGod morgen, har vært våken siden kl 5, og oppe siden kl 6.
Nå skal jeg snart til å legge meg igjen.
Og i dag SKAL jeg huske å slå av mobilen slik at ingen kan ringe og vekke meg igjen
Innledet med 700 meter i bassenget, ny rekord for meg på en halvtime.Stakkars
Får håpe det ikke blir en for slitsom dag