Felles skravle 2015

Wow- skulle ønske jeg klarte 700 m. punktum haha... Syns svømming er drittungt :p:p
Lite på timeplanen her- bare å rydde kjøkkenet og hente poden på skolen idag :)
Ha en fin dag :p;):D

God morgen:). Sovet litt lengre her i dag:). Deilig:). Nå er det opp og hoppe og trening snart:).
God morgen, har vært våken siden kl 5, og oppe siden kl 6.
Nå skal jeg snart til å legge meg igjen.

Og i dag SKAL jeg huske å slå av mobilen slik at ingen kan ringe og vekke meg igjen
God morgen alle:)
Jeg er trøtt
God morgen alle. Deeeilig å sove til jeg våknet av meg selv kl 9:)

Wow- skulle ønske jeg klarte 700 m. punktum haha... Syns svømming er drittungt :p:p
Lite på timeplanen her- bare å rydde kjøkkenet og hente poden på skolen idag :)
Ha en fin dag :p;):D

Jeg begynte med 500, og det var mer enn nok. Det ble 550, så 600, 650, og i dag 700. Da har jeg svømt en gang i uka, nesten, ikke ved mens og i jula, siden en gang i oktober. Så det går ikke fort fremover. Men jeg liker det.

Å, tenk, en dag uten planer.

Vel, jeg funker ikke uten planer, da får jeg ikke gjort noe heller, ikke de kjekke tinga heller. Men... En fridag. Ingenting fast planlagt. Jeg tror jeg kanskje har en sånn helga om halvannen uke. Men vi må rydde huset da, da nærmer det seg jo bursdag. Så, vel, 14. Mars tror jeg ikke at jeg har noen planer. Enda.

Ingen planer :) hva med deg?

Det er jo så mye som skulle vært gjort, men vilja er ikke helt med:p hehe
Et par vondter etter trening i går og, men tenkte jeg skulle få vasket noen gulv:p hehe

Å, tenk, en dag uten planer.

Vel, jeg funker ikke uten planer, da får jeg ikke gjort noe heller, ikke de kjekke tinga heller. Men... En fridag. Ingenting fast planlagt. Jeg tror jeg kanskje har en sånn helga om halvannen uke. Men vi må rydde huset da, da nærmer det seg jo bursdag. Så, vel, 14. Mars tror jeg ikke at jeg har noen planer. Enda.

Får ikke gjort noe jeg heller. Jobber med å legge inn rutine med å lage en liste over ting som skal gjøres. DA er det større sjans for å få gjort det og:p hehe
Kanskje jeg skal rydde baby rommet litt :)

Gjorde rent her i går, så her er strøkent. Så ingenting og ha dårlig samvittighet for heller :)

Så flink du er da:)
Eneste jeg fikk gjort i går var å kjøpe bukser og trene :p hehe
Lagde ikke middag engang:o

Heisann :) ble vekt av svogeren min som hadde et problem :) nå er det frokost tid :)

Planer for dagen ?

Back
Topp