FrykteligMem det er jo spennende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FrykteligMem det er jo spennende![]()
Ja den er braJeg glemte det forrige uke, og fikk bare sett de 15 siste minuttene siden ingen minnet meg på det før..
Elsker den serien
Da er det ikke like trivelig. Er det dere som skal bygge ja?Frykteligsleit så med ryggen fordi vi måtte stå
![]()
Huff ser ikke på programet. Greier ikke se sånt på tvStakkars lille jente.
Sitter med hjerte i halsen.
Syns det ser ut som om hun er på alder med jentungen min og da kommer tårene
Var ei litta jente som hadde fått en varm kanne kaffe over seg for litt siden og var på kontroll.Huff ser ikke på programet. Greier ilke se sånt på tv![]()
Bra du sa ofra.. fikk startet det forfra igjen ;-)Andre som ser på "På liv og død" nå?
Nei huff.... nå sitter jeg å griner av tanken bare. Stakkar lita. Er så trist når sånt skjer.Var ei litta jente som hadde fått en varm kanne kaffe over seg for litt siden og var på kontroll.
Hun var bli og fornøyd nå, men tanken på hva den lille kroppen hadde vært igjennom.......
Foreldrene reagerte som de skulle noe det skjedde, og hun så ikke så ille ut nå heldigvis.Nei huff.... nå sitter jeg å griner av tanken bare. Stakkar lita. Er så trist når sånt skjer.
Ja det er detDa er det ikke like trivelig. Er det dere som skal bygge ja?
Så spennende, stort?Ja det er det![]()
Jeg har det, å det har resultert i at jeg har fått lest mange bøkerNoen har vel "mindre nettid" som et mål.
Jeg har bre mindre fritid. Og er sliten.
Så så bra. Det letter tankeneForeldrene reagerte som de skulle noe det skjedde, og hun så ikke så ille ut nå heldigvis.
Jeg gjlr det jaAndre som ser på "På liv og død" nå?
Tror jeg hører dusjen rope på meg.Da er jeg ferdig med alt som skal gjøres. Så nå er det bare å vente å se på klokken tikke
Gidder ikke når jeg kommer hjem. Tror det blir i morgen tidlig..Tror jeg hører dusjen rope på meg.
På tide å legge seg
Har ganske vondt i rygg og bekken hver kveld og bruker dusjen til å løsne litt opp før jeg legger meg i håp om at jeg ikke skal få problemer med å sove på grunn av smertene..Gidder ikke når jeg kommer hjem. Tror det blir i morgen tidlig..da skal det bli godt med en varm dusj
Da er det godt med dusj på kvelden ja. Vi har varmbading hver tirsdag i bassenget så det er deiligHar ganske vondt i rygg og bekken hver kveld og bruker dusjen til å løsne litt opp før jeg legger meg i håp om at jeg ikke skal få problemer med å sove på grunn av smertene..