Jeg ogsåJeg har også fri i morgen, og mener på at Lilleblomst_15 også har det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogsåJeg har også fri i morgen, og mener på at Lilleblomst_15 også har det
Da kan vi skravle litt. Sover sikkert en stund. Har gjort det de siste dagene.Jeg har også fri i morgen, og mener på at Lilleblomst_15 også har det
Ja må nesten det hvis ikke kommer jeg jo helt ut av skravle modus, men tok litt pause i desember for jeg var prøvelei. Og det hang litt igjen i januarKoselig at du titter innom i blandt![]()
Det skjønner jeg! Men nå er det jo mye morsommere å bli med på all baby og gravidprat for deg!Ja må nesten det hvis ikke kommer jeg jo helt ut av skravle modus, men tok litt pause i desember for jeg var prøvelei. Og det hang litt igjen i januar![]()
Ja så absolutt, men det har ikke vært noe problem. For jeg har bestandig tenkt at det må jo bli en gang, men det kan bli en stund tilDet skjønner jeg! Men nå er det jo mye morsommere å bli med på all baby og gravidprat for deg!
Jeg kommer til å stå opp kl 06:00, hjelpe mannen med barne og få de ut av huset for så å legge meg igjen.Da kan vi skravle litt. Sover sikkert en stund. Har gjort det de siste dagene.
Her har både jeg å mannen fri i morgen. Så siden jeg har sovet lenge de siste dagene. Kommer jeg til å stå opp når frøkena vokner. Kjøre henne i bhg og legge meg igjenJeg kommer til å stå opp kl 06:00, hjelpe mannen med barne og få de ut av huset for så å legge meg igjen.
Når jeg kommer til å stå opp igjen vet jeg ikke, men ikke tidlig
Er 60% sykemeldt, men føler jeg må hjelpe mannen med barna om morgenen når jeg kanHer har både jeg å mannen fri i morgen. Så siden jeg har sovet lenge de siste dagene. Kommer jeg til å stå opp når frøkena vokner. Kjøre henne i bhg og legge meg igjenmå jo være litt snill med mannen
![]()
Samme her. Er oppe og steller frøkena så kjører han henneEr 60% sykemeldt, men føler jeg må hjelpe mannen med barna om morgenen når jeg kan
Samme her. Er oppe og steller frøkena så kjører han hennei dag kjørte jeg henne. Men gikk å la meg igjen i 10 tiden og sov til 1
Jeg sto opp klokka 7 for å dra på byggemøtet som jeg ikke trengte å være påSamme her. Er oppe og steller frøkena så kjører han hennei dag kjørte jeg henne. Men gikk å la meg igjen i 10 tiden og sov til 1
Var i lykkeland her om dagen da jeg kom over store bolle som inneholdt BÅDE sjokolade OG rosinerMm akkurat spist bollermed flytende sjokolade inni
![]()
Jøss, finnes det ?Var i lykkeland her om dagen da jeg kom over store bolle som inneholdt BÅDE sjokolade OG rosiner![]()
Har ikke sett det før, men tydeligvis siden jeg fant detJøss, finnes det ?
Så MorsomtHar ikke sett det før, men tydeligvis siden jeg fant det![]()
Kom på det nå, så svitsja overAndre som ser på "På liv og død" nå?
Mem det er jo spennendeJeg sto opp klokka 7 for å dra på byggemøtet som jeg ikke trengte å være på![]()
Jeg glemte det forrige uke, og fikk bare sett de 15 siste minuttene siden ingen minnet meg på det før..Kom på det nå, så svitsja over![]()