Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
SunnmøreHvor i landet bor du igjen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SunnmøreHvor i landet bor du igjen?![]()
Er det ingen på din termingruppe som bor i nærheten? Jeg er ganske heldig, har flere i gåavstand/10 min å kjøreDet synes jeg også.. vet ikke om noen her som er gravide!
Hva er fs?Tar meg friheten til å svare. Nei, vi ble kjent på fs
![]()
Ja, koselig detHøres veldig kjekt ut!![]()
På et lite sted, da? Ålesund er vel såpass stort at det må være flere enn kun en gravid derSunnmøre![]()
Det gjør man absoluttBv er fantastisk greit på den måten, man treffer så mange kjekke folk!
Sunnmøre![]()
Litt langt fra oss jaHva er fs?
Der er nok mange, jeg kjenner bare ikke noenPå et lite sted, da? Ålesund er vel såpass stort at det må være flere enn kun en gravid der![]()
nei :-( er vel ei, men har ikke fått no særlig kontakt.. hun har 3 barn tror jeg, og ikke tid/interessert.. men møter vel noen på barsel etterhvertEr det ingen på din termingruppe som bor i nærheten? Jeg er ganske heldig, har flere i gåavstand/10 min å kjøre![]()
Det gjør du noknei :-( er vel ei, men har ikke fått no særlig kontakt.. hun har 3 barn tror jeg, og ikke tid/interessert.. men møter vel noen på barsel etterhvert
Hvis jeg skal til ålesund en dag skal jeg gi beskjed ;-)Sunnmøre![]()
Molde..Det gjør du nok. Hvor i landet bodde du igjen?
![]()
Gjør det!Hvis jeg skal til ålesund en dag skal jeg gi beskjed ;-)
Du får lage egen sunnmørstråd inne på skjult og høre om noen vil treffesDer er nok mange, jeg kjenner bare ikke noener det jeg håper på. At jeg skal bli kjent med noen
![]()
Ja, et stykke fra meg detMolde..
Hehe.. jepp.. du bodde på østlandet et sted - ikke sant?Ja, et stykke fra meg det.
Det stemmerHehe.. jepp.. du bodde på østlandet et sted - ikke sant?
Du bor vel ikke så veldig langt fra meg, eller roter jeg nå?Det stemmer![]()
Ikke så langt, men i ØstfoldDu bor vel ikke så veldig langt fra meg, eller roter jeg nå?
Ok, da roter jeg.Ikke så langt, men i Østfold![]()