Felles skravle 2015

Det meste er jo ikke ting vi trenger heller :p bare lyst på.

Som slike rangler/vognpynt/smokkesnor med navn feks. Eller strutteskjørt til babyer og slile hårbånd. Søtt! Men ikke må-ha :p

Men så var det denne selvkontrollen da
Hehehe.. har ingen rangler eller vognpynt eller sånt enda.. det blir etterhvert.. babisen vil ikke interessere seg for det før etter et par tre måneder uansett.. :-)

Det meste er jo ikke ting vi trenger heller :p bare lyst på.

Som slike rangler/vognpynt/smokkesnor med navn feks. Eller strutteskjørt til babyer og slile hårbånd. Søtt! Men ikke må-ha :p

Men så var det denne selvkontrollen da
Trenger man ikke det du nevner der :rolleyes:
Det har jeg ikke fått med meg

Hvor langt er du på vei nå?:)

Jeg handler tydligvis uten jeg trenger det jeg så :p huuuuff. Du kan nå unne deg å handle litt da. Er jo så mye salg og billig rundt om!

15+2 i dag :D
Blir vel noe småtterier snart ;)
Vogn, seng, lekegrind, vippestol, stol er vel av de tingene jeg vet jeg får tak i hos kusina mi.
Blir vel å kjøpe en stellekommode etterhvert da :)
Hvor handler du?

Det gjorde jeg også.. dvs så an hva jeg arvet først.. mennå har jeg handla litt klær og så videre til lille.. alt for fornuftig til å bruke penger på ting jeg ikke trenger da.. nesten litt synd :-P

Klær osv har jeg veldig lyst til å kjøpe da. Syns det er veldig stas å kjøpe bittesmå babyklær ;) og litt spesielt siden det er første og...hihi♡

Klær osv har jeg veldig lyst til å kjøpe da. Syns det er veldig stas å kjøpe bittesmå babyklær ;) og litt spesielt siden det er første og...hihi♡
Ja, det synes jeg også.. første her å.. kjøpt masse fint på salg nå på nyåret :-) men nå har jeg nok klær til å begynne med, vet jeg kommer til å få mye også..

Mangler bare stelleveske, lekegrind og sånne apotekting.. pluss noen gulpekluter tror jeg..

Hehehe.. har ingen rangler eller vognpynt eller sånt enda.. det blir etterhvert.. babisen vil ikke interessere seg for det før etter et par tre måneder uansett.. :)

Det er ikke helt riktig.
Dersom det er i fargene hvit, sort og rødt kan babyen begynne å interessere seg litt for det allerede ved 1 månders alderen.
Hvit, sort og rød er de første fargene de ser

Ja, det synes jeg også.. første her å.. kjøpt masse fint på salg nå på nyåret :-) men nå har jeg nok klær til å begynne med, vet jeg kommer til å få mye også..

Mangler bare stelleveske, lekegrind og sånne apotekting.. pluss noen gulpekluter tror jeg..

Må lage meg en liste over ting jeg skal ha jeg tror jeg :o hehe
Stelleveske kan nok være kjekt :)
Også må jeg få designet den vugga jeg skal ha :p er nok den det er mest jobb med :)

Har 2 bodyer og 2 bomullsluer jeg, så tror kanskje jeg må ha noen flere klær...haha:o
Tror noen kommer til å bli gale når vi ikke vet kjønnet :p

Når har du termin?

Må lage meg en liste over ting jeg skal ha jeg tror jeg :o hehe
Stelleveske kan nok være kjekt :)
Også må jeg få designet den vugga jeg skal ha :p er nok den det er mest jobb med :)

Har 2 bodyer og 2 bomullsluer jeg, så tror kanskje jeg må ha noen flere klær...haha:o
Tror noen kommer til å bli gale når vi ikke vet kjønnet :p

Når har du termin?
Hehe.. ja, da må du nok ha litt mer klær ;-)

Jeg har termin 10. April.. 11 uker til idag :-)

Back
Topp