Felles skravle 2015

Og jeg har ikke begynt på den engang enda :P
Supernatrual er litt for spennende for å se noe som helst annet akkurat nå :P
Burde finne på no annet enn netflix. De to siste ukene har jeg sett 5 sesonger av Parenthood og 1 sesong av grimm.
Og noen annet enn netshopping og helst. Kommer jo hentelapper/sms'er i ett kjør. Im out of control. Og klarte ikke dy meg. Sendte akkurat inn en bestilling pã den EasyGrow Grandma Pink :/

Burde finne på no annet enn netflix. De to siste ukene har jeg sett 5 sesonger av Parenthood og 1 sesong av grimm.
Og noen annet enn netshopping og helst. Kommer jo hentelapper/sms'er i ett kjør. Im out of control. Og klarte ikke dy meg. Sendte akkurat inn en bestilling pã den EasyGrow Grandma Pink :/
Hvorfor er jeg ikke overrasket :P
Hvor mye kostet den?

He he:). Hva er det?:)

Jaaa ❤️
Problemet er at jeg trengte den ikke. Har lammeskinnspose og dunpose:p jeg lider av handlegalskap tydeligvis :p
Babyutstyr dille, for klær har jeg ikke fått dille på faktisk.

Jeg vil også handle babyting!!! Hehe
Prøver å holde meg til jeg har fått sjekket ut hva kusina mi har :D

Hihihi.. noen som er flink til å shoppe ja! Men blir mye pent til babisen da!

Hihihi.. noen som er flink til å shoppe ja! Men blir mye pent til babisen da!
Det meste er jo ikke ting vi trenger heller :p bare lyst på.

Som slike rangler/vognpynt/smokkesnor med navn feks. Eller strutteskjørt til babyer og slile hårbånd. Søtt! Men ikke må-ha :p

Men så var det denne selvkontrollen da

Jeg vil også handle babyting!!! Hehe
Prøver å holde meg til jeg har fått sjekket ut hva kusina mi har :D
Det gjorde jeg også.. dvs så an hva jeg arvet først.. mennå har jeg handla litt klær og så videre til lille.. alt for fornuftig til å bruke penger på ting jeg ikke trenger da.. nesten litt synd :-P

Back
Topp