Savner du meg nå ?Godt du kommer hjem snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Savner du meg nå ?Godt du kommer hjem snart![]()
<3 selvfølgelig savner jeg det!Savner du meg nå ?gleder meg til å se deg
![]()
Ikke så veldig mye nei ;-) så bra du fikk sove litt! Sitter og strikker litt nå, og har kikket litt på symaskina - soffet er i vaskemaskinaDa er jeg våken igjen
Skjedd noe spennende mens jeg sov?
Savner deg å<3 selvfølgelig savner jeg det!![]()
Tror ikke detDa er jeg våken igjen
Psyker meg opp til den lange bilturen :ODa er frokosten fortært, og NetFlix slått på.
Mot normalt har jeg faktisk valgt en film istedenfor serie...
Hva gjør dere?
Det skjønner jeg var det ikke 7 timer det var snakk om?Psyker meg opp til den lange bilturen :O
JoDet skjønner jeg var det ikke 7 timer det var snakk om?
Håper det går bra med gravid-kroppen
Jeg har bare sovet, men det er kjekt nok i seg selvDa er jeg våken igjen
Da er frokosten fortært, og NetFlix slått på.
Mot normalt har jeg faktisk valgt en film istedenfor serie...
Hva gjør dere?
Heldig du er som klarer å sove i bilen, da.Joja håper jeg også ! Skal prøve å sove meste parten
Ser Constantine.Her spiser jeg frokost mens jeg ser på et opptak av Fødeavdelingen. Hvilken film ser du på?
Hva er Constantine? Aldri hørt om før.Ser Constantine.
Har den siste tiden sett på serien Supernatruial, så egentlig ikke store forskjellen![]()
Ja får prøveHeldig du er som klarer å sove i bilen, da.
Dersom du har mulighet til det, kanskje ta med pute du kan sette i ryggen, eller mellom beina ved behov
Film med engler, demonen, himmel og helvete.Hva er Constantine? Aldri hørt om før.
Gravid, bak, 7 timer...Ja får prøvemå sitte bak da
![]()
Fordi jeg er passasjer, men da har jeg større plass så det går nok braGravid, bak, 7 timer...
Det høres ikke riktig ut.
Hvorfor???
Syns fremdeles du skulle ha blitt tilbudt å sitte foran...Fordi jeg er passasjer, men da har jeg større plass så det går nok bramen blir det for ille så spør jeg om å sitte foran