Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jaaa. Gjør jo ikke annet enn å spise og/eller tenke på matVeldig irriterende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa. Gjør jo ikke annet enn å spise og/eller tenke på matVeldig irriterende![]()
Såpass ja.. Det er ikke greit daNå er ikke jeg noe glad i laks i utgangspunkten, men den siste tiden her det blitt helt for j***
Det er uvisst. Først var det 11 febr ca. Men nå kan det hende han kommer hjem fra der han er nå allerede 27 januar. Men han skal jo ha "på periode" frem til 11 febr så vet ikke hvor han vil bli sendt nextSå gøy
Og hvor lang tid er det til mannen kommer hjem?
Nei, ikke santJaaa. Gjør jo ikke annet enn å spise og/eller tenke på mat![]()
YES- 20 januar imorgen og Payday. Faderullan , syns januar har vært lang - har ventet dritlenge på januarlønna i og med desemberlønna kom extra tidlig og man har liksom hatt nok å brukt pengene påTakk for oppdatering!
Guri det er 20 januar i morgen. Denne mnd har gått FORT!
Har tatt en brødskive med gulost nå.Såpass ja.. Det er ikke greit da. Hva spiste du da?
Hva jobber mannen din med? Vet ikke om jeg har gått det med megDet er uvisst. Først var det 11 febr ca. Men nå kan det hende han kommer hjem fra der han er nå allerede 27 januar. Men han skal jo ha "på periode" frem til 11 febr så vet ikke hvor han vil bli sendt next
Ja, kanskje vært noe godt til kveldenHar tatt en brødskive med gulost nå.
Får se om det blir mer etter at ungene sover
Hva? Hvorfor det?Ja, nå ligger han på operasjonsbordet. Stakkars lille babyn min
![]()
Reisemontør. Så, han reiserHva jobber mannen din med? Vet ikke om jeg har gått det med meg![]()
Skulle kastreresHva? Hvorfor det?
Noe jeg ikke har fått med meg
Håper det gikk bra!!!!!
Nei da, er bare å skravle i vei det....
Folk har ligget lengre bak før og klart det
Så kjedelig med den uvissheten.Det er uvisst. Først var det 11 febr ca. Men nå kan det hende han kommer hjem fra der han er nå allerede 27 januar. Men han skal jo ha "på periode" frem til 11 febr så vet ikke hvor han vil bli sendt next
Og så er man avhengig av at andre også skravler samtidigJa, får sjå kva ein orkarEr så ferdig om dagane. Leverer Jr i bhg, prøver P rydda litt også må eg sove.
Ja, dobbelte av hva jeg har i året.Så kjedelig med den uvissheten.
Men fordelen med jobber med så mye reiseaktivitet er at de pleier å være relativt godt betalt..
Åh, ja det var dyret! Stemmer!Skulle kastreres
Og så er man avhengig av at andre også skravler samtidig
Bare lille pusHva? Hvorfor det?
Noe jeg ikke har fått med meg
Håper det gikk bra!!!!!
Tatt seg opp i termingeuppen(e) min nå over nyttår. Regner det er pga termin nærmer segJa, og det er jo ganske så stille her for tida - til og med termingruppa mi er daud...![]()
Håpar det tar seg meir opp når folk har fått ein pause n
SkjønnerReisemontør. Så, han reiser![]()