Felles skravle 2015

God morgen alle sammen.
Sitter i bilen på vei til jobb nå og føler at dette kommer til å bli en lang dag.
Rart med det, hver gang jeg er på jobb ser jeg frem til neste dag jeg skal være hjemme, og når jeg er hjemme har jeg dårlig samvittighet for ikke å være på jobb
God morgen:). Håper det går raskt på jobb i dag:).

Ja, det gjør nok det:). Skal hente han før 13, så han er nok litt groggi da..
Ja, det er han nok.. måtte bedøve hunden min når han sku ta rtg.. verste følelsen å se øynene bare forsvinne! :-/

Burde bake kake... Men har meir lyst å slappe av/sove.
Kva er planen dikkas i dag?

Har mange planer, men spørs hva som blir gjennomført..

Støvsuge og vaske over gulvene
Vaske vinduer og pusse alle seksjons/dør vunduer og speil
Vaske badet
Ut å handle noen småting
Tørke støv
Vaske klær
Pynte kaker til gjester i kveld

Har mange planer, men spørs hva som blir gjennomført..

Støvsuge og vaske over gulvene
Vaske vinduer og pusse alle seksjons/dør vunduer og speil
Vaske badet
Ut å handle noen småting
Tørke støv
Vaske klær
Pynte kaker til gjester i kveld

Såpass ja! Eg har delt inn oppgåvene til kvar dag: i dag skal eg baka kake, i morgo skal eg Støvsuge osv. Bekkenet er ikkje bra, så er begrensa for kva eg får gjort.

Såpass ja! Eg har delt inn oppgåvene til kvar dag: i dag skal eg baka kake, i morgo skal eg Støvsuge osv. Bekkenet er ikkje bra, så er begrensa for kva eg får gjort.
Bekkenet er ikke på topp her heller, men har noen gode dager nå så gjør det jeg får til.. presser meg nok litt ekstra siden vi får gjester i kveld..

Jobber imorra, så da blir nok onsdagen så som så ser jeg for meg..

Bekkenet er ikke på topp her heller, men har noen gode dager nå så gjør det jeg får til.. presser meg nok litt ekstra siden vi får gjester i kveld..

Jobber imorra, så da blir nok onsdagen så som så ser jeg for meg..

I fjor når eg gjekk med førstemann lærte eg å beholda roen sjølv om dagen var god. Fekk igjen så det susa dagen etterpå, og da var det gjort. Einaste som var enklare var at eg kunne tillata meg å ha daffedagar. Hadde ingen andre barn eg måtte vera mamma for.
Onsdagar er min helligdag på dagtid. Må ha Jr så og sei aleine når han er ferdig i bhg da gubben har hockeydag.

I fjor når eg gjekk med førstemann lærte eg å beholda roen sjølv om dagen var god. Fekk igjen så det susa dagen etterpå, og da var det gjort. Einaste som var enklare var at eg kunne tillata meg å ha daffedagar. Hadde ingen andre barn eg måtte vera mamma for.
Onsdagar er min helligdag på dagtid. Må ha Jr så og sei aleine når han er ferdig i bhg da gubben har hockeydag.
Ja, jeg vet.. men prøver å finne balansen :-)

Jeg har levert katta hos dyrlegen på morran, må snart hente han❤️. Vært hos Gyn og fysio:). Nå vasker jeg bilen i påvente at kl skal gå:). Så er det hjem og bake rundstykker og ordne litt:)

Jeg har levert katta hos dyrlegen på morran, må snart hente han❤️. Vært hos Gyn og fysio:). Nå vasker jeg bilen i påvente at kl skal gå:). Så er det hjem og bake rundstykker og ordne litt:)
Så flink du er :-)

Ca 30 minutt igjen av arbeidsdagen. I dag har det vært slik romstering og turning i magen at det å sitte har vært en kamp :p sliten av å sitte :p haha
Gleder meg til å komme hjem til sofaen :)

Back
Topp