Felles skravle 2015

Eniiiiiiiig! Hihi. Lyst på ALT :D
Jeg også! Og prøver å være litt mere flink.. gå opp litt saktere fremover.. bare 28 uker og allerede 9-10 kg opp.. bare å holde seg unna søtsaker! I alle fall de fleste dager :-P

Jeg også! Og prøver å være litt mere flink.. gå opp litt saktere fremover.. bare 28 uker og allerede 9-10 kg opp.. bare å holde seg unna søtsaker! I alle fall de fleste dager :-P
Var gått opp 15 jeg til da :p hohoho
Var bare 16 kg opp sist. Håper det ikke er opp masse til neste gang. Neste uke.

Var gått opp 15 jeg til da :p hohoho
Var bare 16 kg opp sist. Håper det ikke er opp masse til neste gang. Neste uke.
Satse på det.. jeg veier meg hjemme jeg.. prøver å ikke spise no særlig mer enn normalt.. er jo til vanlig veldig aktiv, så nå når jeg er så rolig trenger jeg nok egentlig ikke mer mat.. men får veldig søtsug til tider..!!

Har pakket et par vide dongeribukser i sykehusbaggen - kanskje litt VELL optimistisk, men vil prøve :)
Hadde gått opp 3 kg på 10 dager på forrige kontroll :O
Mine dongribukser er i str 27 eller 34/36. Det gidder jeg ikke pakke engang. De er faktisk på mørkeloftet :p orket ikke ha de i skapet, tok slik plass. Og jeg kommer ikke inn i de i løpet av mars :p får hente de ned mot sommeren :p

Mine dongribukser er i str 27 eller 34/36. Det gidder jeg ikke pakke engang. De er faktisk på mørkeloftet :p orket ikke ha de i skapet, tok slik plass. Og jeg kommer ikke inn i de i løpet av mars :p får hente de ned mot sommeren :p
Åj- ja da var du temmelig slank da- nei buksene i Small gidder jeg ikke å tenke på, men har en Pleasebukse i M som var stor, har selvsagt med "kosebuksa" også:)

Har pakket et par vide dongeribukser i sykehusbaggen - kanskje litt VELL optimistisk, men vil prøve :)
Hadde gått opp 3 kg på 10 dager på forrige kontroll :O
Jeg er glad jeg har vekt hjemme, for varierer jo med 1-3 kg fra dag til dag (og ikke bare oppover).. veier meg alltid når jeg står opp, etter do og før mat.. men likevel!

Åj- ja da var du temmelig slank da- nei buksene i Small gidder jeg ikke å tenke på, men har en Pleasebukse i M som var stor, har selvsagt med "kosebuksa" også:)
Favoritten er en helt lys dongribukse, null stretch fra Tiger of sweden. Tror den er str 26. Satg godt på før graviditeten og. Elsker den og SKAL inn i den igjen. Gir meg ikje før jeg har klart det.
Gått opp fra 60kg til nå skummelt nære 80kg :o wææ

Jeg er glad jeg har vekt hjemme, for varierer jo med 1-3 kg fra dag til dag (og ikke bare oppover).. veier meg alltid når jeg står opp, etter do og før mat.. men likevel!
Når man veier seg så ofte så vil vekta variere også. Før jeg ble gravid veide jeg meg en gang i uken, vanligvis fredagsmorgen. Nå veier jeg meg kun hos jm. "Liker" vekta hennes- den er bestandig 2-3 kg snillere enn min egen- så blir helt feil å veie meg hjemme igjen hehe... Må vell kjøpe meg ny vekt etterhvert slik at jeg får rette tall å forholde meg til :)

Back
Topp