Felles skravle 2015

Når man veier seg så ofte så vil vekta variere også. Før jeg ble gravid veide jeg meg en gang i uken, vanligvis fredagsmorgen. Nå veier jeg meg kun hos jm. "Liker" vekta hennes- den er bestandig 2-3 kg snillere enn min egen- så blir helt feil å veie meg hjemme igjen hehe... Må vell kjøpe meg ny vekt etterhvert slik at jeg får rette tall å forholde meg til :)
Hehe.. ja, det er jo også en grunn til at jeg bare veier meg hjemme.. alle vekter vil ha litt variasjon, så er best å bruke samme vekta....

Veier meg ikke hver dag, kanskje 2-3 ganger per uke.. litt variabelt hvilke dager..

Favoritten er en helt lys dongribukse, null stretch fra Tiger of sweden. Tror den er str 26. Satg godt på før graviditeten og. Elsker den og SKAL inn i den igjen. Gir meg ikje før jeg har klart det.
Gått opp fra 60kg til nå skummelt nære 80kg :eek: wææ
Såpass -wæ ja hehe, men mesteparten går fort av deg også vil jeg tro;) Denne gangen har jeg gått fra 66 til 74,4 foreløpig. 3 kg de siste 10 dagene.
Gleder meg å stramme opp kroppen igjen :) for selv om kg mine ikke er så mange så er musklene mine borte :(

Hehe.. ja, det er jo også en grunn til at jeg bare veier meg hjemme.. alle vekter vil ha litt variasjon, så er best å bruke samme vekta....

Veier meg ikke hver dag, kanskje 2-3 ganger per uke.. litt variabelt hvilke dager..
Åååja- da musforstod jeg :facepalm:

Såpass -wæ ja hehe, men mesteparten går fort av deg også vil jeg tro;) Denne gangen har jeg gått fra 66 til 74,4 foreløpig. 3 kg de siste 10 dagene.
Gleder meg å stramme opp kroppen igjen :) for selv om kg mine ikke er så mange så er musklene mine borte :(
Merker også at musklene er blitt borte! Blir godt å trene igjen etter fødsel!

God morgen jenter, håper dere får en fin-fin dag :)

Skjønner ikke hva man gjør våken så tidlig, men skylder på bekkenet :/

God morgen.

Jeg har vært våken snart en halvtime, og ikke oppe like lenge, og et trøtt og derfor her selv om jeg trenger tida.

Lite tyder på at jeg kommer så tidlig tidlig på jobb som jeg vil.

God morgen.

Jeg har vært våken snart en halvtime, og ikke oppe like lenge, og et trøtt og derfor her selv om jeg trenger tida.

God morgen alle sammen

Jeg burde stått opp. Men ligger i sengen, halveis i koma og trykker på telefonen i håp om å våkne.

Åååh så god sengen var i dag!

God morgen alle sammen

Jeg burde stått opp. Men ligger i sengen, halveis i koma og trykker på telefonen i håp om å våkne.

Haha samma her, må snart reise på skolen!! Meeen ligger heller å trykker på telefonen og hører på P3:)
Gooood morgen, ha en fin uke:) starter dagen med å være 21+0 <3

Haha samma her, må snart reise på skolen!! Meeen ligger heller å trykker på telefonen og hører på P3:)
God morgen alle sammen

God morgen.

God morgen.. våknet av at mannen sto opp for å dra på jobb.. lurer på om jeg skal prøve å sove litt til....

God morgen.

God morgen alle sammen

God morgen.. våknet av at mannen sto opp for å dra på jobb.. lurer på om jeg skal prøve å sove litt til....
God morgen:). Sovet litt lengere enn planen, deilig:D. Nå er der opp og hoppe:). Lille pus skal kastreres i dag...

God morgen alle sammen.
Sitter i bilen på vei til jobb nå og føler at dette kommer til å bli en lang dag.
Rart med det, hver gang jeg er på jobb ser jeg frem til neste dag jeg skal være hjemme, og når jeg er hjemme har jeg dårlig samvittighet for ikke å være på jobb

God morgen alle sammen.
Sitter i bilen på vei til jobb nå og føler at dette kommer til å bli en lang dag.
Rart med det, hver gang jeg er på jobb ser jeg frem til neste dag jeg skal være hjemme, og når jeg er hjemme har jeg dårlig samvittighet for ikke å være på jobb
God morgen.

Jeg vet at dette blir en laaaaang dag på jobb, og ser frem mot... Helga. Eller mars

God morgen alle sammen.
Kjenner til den følelsen. Liker ikke være slik midt i mellom. Gleder meg til jeg går ut fullt i permisjon

Back
Topp