Lillefrø15
Forumet er livet
Dusj er deiligSkal vel skravle litt til, men har litt planer om å komme meg i dusjen og så seng tidlig i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dusj er deiligSkal vel skravle litt til, men har litt planer om å komme meg i dusjen og så seng tidlig i dag
Oreokake er namJepp.. lager oreokake.. noen gjester imorra og tar med resten av kaka på jobb på tirsdag![]()
DeiligLigge på sofaen og se netflix
Har ikke gjort annet enn å proppe hodet fult i mat i dag. Herlighet![]()
Lenge siden jeg har spist det.. fikk bare lyst på.. så da blir det bursdagskaka denne gang ;-)Oreokake er nam![]()
Mmmmmm. Eplekakeee <3Varm Eplekake
Og den var god. Syns jeg ikke hadde vaniljeis til å ha oppå
Appelsin. Spist flereDeilig. Hva har du spist som var best?
Koselig med fest i magenFerdig med oreokake og lillegutt har fest i magen.. nå er det sofatid frem til legging (av meg selv)![]()
Nam namVarm Eplekake
Og den var god. Syns jeg ikke hadde vaniljeis til å ha oppå
Ja, blir bare mer og mer!Koselig med fest i magen![]()
Har laget det så mye, så er litt leiLenge siden jeg har spist det.. fikk bare lyst på.. så da blir det bursdagskaka denne gang ;-)
Hehe.. ikke spist det på i alle fall et år.. kanskje to.. men husker jeg likte detHar laget det så mye, så er litt lei. Men hadde vært godt om noen kunne laget til meg
![]()
Nam det er godtAppelsin. Spist flere![]()
Ja, det er braJa, blir bare mer og mer!godt med bekreftelse hver dag!
Godt det også!Nam det er godt. Vi har spist fruktsalat med yoghurt
![]()
Det er en god kakeHehe.. ikke spist det på i alle fall et år.. kanskje to.. men husker jeg likte det![]()
Mmm. Fruktsalat. YummiNam det er godt. Vi har spist fruktsalat med yoghurt
![]()
Det var godtMmm. Fruktsalat. Yummi![]()
Yummi. Du frister megDet var godt. Appelsin, banan, eple, blåbær og blåbær yoghurt
![]()