Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Mmmmm. Det drakk jeg i går. YummiiiiiiiiKakao derimot,det kan jeg gjerne drikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mmmmm. Det drakk jeg i går. YummiiiiiiiiKakao derimot,det kan jeg gjerne drikke
Kakao derimot,det kan jeg gjerne drikke
Jo, men dersom du propper hodet fult, går det ikke videreDet må jo inn igjennom munnen, som befinner seg på hodet..for å ende i magen![]()
![]()
![]()
haha jeg ble også det, dvs jeg ble medlem for mange år siden, men hadde bare 3 innlegg frem til mars 2014..
Da har du vært flinkere enn meg til å skravle...haha jeg ble også det, dvs jeg ble medlem for mange år siden, men hadde bare 3 innlegg frem til mars 2014..
Da har du vært flinkere enn meg til å skravle...
Helt riktig, nå gjør vi det, men ikke for litt sidenOg se så, nå skralver dere likevel om hvem som skravler mest, uten å være definitivt 100% enige, ettersom kriteriene varierer![]()
Det rakk jeg på mandag, har lyst på nå men siden jeg skal i seng så får det vente.Mmmmm. Det drakk jeg i går. Yummiiiiiiii
Ikke så rart i grunn, jeg begynner jo sent på jobbDa har du vært flinkere enn meg til å skravle...
Helt riktig, nå gjør vi det, men ikke for litt siden![]()
Spørs hvor fort man stapper inn?Jo, men dersom du propper hodet fult, går det ikke videre
Dersom du sender det ned til magen tømmes hodet like fort som det fylles![]()
Mmmm. Kake! Kunne jeg tenkt meg nåFerdig med oreokake og lillegutt har fest i magen.. nå er det sofatid frem til legging (av meg selv)![]()
Jeg og, men får vente til gjestene kommer imorraMmmm. Kake! Kunne jeg tenkt meg nå![]()
Spiste kake rett før jeg var i dusjen, jegMmmm. Kake! Kunne jeg tenkt meg nå![]()
Nå fikk jeg rare bilder i hodet mittSpørs hvor fort man stapper inn?![]()
Hvilken kake da?Spiste kake rett før jeg var i dusjen, jeg![]()
Varm EplekakeHvilken kake da?![]()
Ååh.. eplekake med vaniljeis! Nam! Evnt også med vaniljekrem inni.. :-DVarm Eplekake
Og den var god. Syns jeg ikke hadde vaniljeis til å ha oppå
Liker du ikke te?Klarer meg ute te![]()