• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Jeg fikk brev i posten på fredag at jeg har fått innvilget svangerskaps penger. De skal jeg få på konto i slutten av måneden. Men har akkurat fått lønn fra jobben. Og samtidig levert 100 % sykemelding ut januar

Hvordan fikser jeg det ?

Og jeg som hadde så mye energi i morges, nå er jeg bare trøtt :P
Lurer på om jeg skal ta en liten time på øret før jeg begynner med husarbeidet...
Må bare drikke opp teen først

Jeg fikk brev i posten på fredag at jeg har fått innvilget svangerskaps penger. De skal jeg få på konto i slutten av måneden. Men har akkurat fått lønn fra jobben. Og samtidig levert 100 % sykemelding ut januar

Hvordan fikser jeg det ?

Det må du nesten ta med jobben din.
Kommer litt an på om du får lønn på forhånd, eller etterkant og om du får svangerskaps penger på forhånd eller etterkant.

Nå vet jeg ikke hvordan det er med svangerskapspenger, men på min jobb får vi lønn ca den 15 hver måned.
Halvparten er på etterkant, og halvparten er på forhånd.

Fult mulig du må betale tilbake noe til jobben

Det må du nesten ta med jobben din.
Kommer litt an på om du får lønn på forhånd, eller etterkant og om du får svangerskaps penger på forhånd eller etterkant.

Nå vet jeg ikke hvordan det er med svangerskapspenger, men på min jobb får vi lønn ca den 15 hver måned.
Halvparten er på etterkant, og halvparten er på forhånd.

Fult mulig du må betale tilbake noe til jobben
Fikk lønn 15 ja, men har hørt 50 % sykemeldt i desember så får vel ikke en lønn til trur jeg

Da er både frokost og etterfrokostkaffe inntatt :) Hva er deres planer i dag?

Her kommer svigermor og svigerinne på middag seinere:)

Bestilte pizza på døra :) har vært hos en vennine i Sandnes i Helgen også blir jeg Hentet av en vennine snart :)
Pizza hørtes veldig godt ut! Fikk veldig lyst på det som frokost nr 2;)

Da er både frokost og etterfrokostkaffe inntatt :) Hva er deres planer i dag?

Her kommer svigermor og svigerinne på middag seinere:)
Har nettopp kommet inn fra en deilig skitur, herlig i sporet idag :-D Når sambo kommer hjem fra skitrekket pakker vi ut av hytta og vender nesa hjemover :-) 1421588008421.jpg

Back
Topp