Ja veldig. Blir mie mer saftig enn kanelsnurrerDet er godt det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig. Blir mie mer saftig enn kanelsnurrerDet er godt det!
Kos å gå tur i fjellet. Kos dere. Her er det for glatt å gå på fjellet nåGod dag alle sammen
Har ett øye som renner konstant , blir koko.. Snart fjelltur på oss.
Skal stå på slalom daFjelltur. Så morro. Skulle ønske jeg var i form til det![]()
jeg har aldri smakt forskjell på de faktiskJa veldig. Blir mie mer saftig enn kanelsnurrer![]()
Det er en litt annen deig jeg bruker på knutenejeg har aldri msakt forskjell på de faktisk
Deler du den?Det er en litt annen deig jeg bruker på knutene![]()
Det skal jeg vurdere en gang, jeg har lyst å prøve knuter en gang.Den ligger på matprat.nobare søk på kanelknuter
![]()
Har prøvet 1 gang før. Lett og veldig grei oppskrift.Det skal jeg vurdere en gang, jeg har lyst å prøve knuter en gang.
Samboer mente de smakte bedre som knuter enn snurrerDet skal jeg vurdere en gang, jeg har lyst å prøve knuter en gang.
Jeg fikk brev i posten på fredag at jeg har fått innvilget svangerskaps penger. De skal jeg få på konto i slutten av måneden. Men har akkurat fått lønn fra jobben. Og samtidig levert 100 % sykemelding ut januar
Hvordan fikser jeg det ?
Fikk lønn 15 ja, men har hørt 50 % sykemeldt i desember så får vel ikke en lønn til trur jegDet må du nesten ta med jobben din.
Kommer litt an på om du får lønn på forhånd, eller etterkant og om du får svangerskaps penger på forhånd eller etterkant.
Nå vet jeg ikke hvordan det er med svangerskapspenger, men på min jobb får vi lønn ca den 15 hver måned.
Halvparten er på etterkant, og halvparten er på forhånd.
Fult mulig du må betale tilbake noe til jobben
Bestilte pizza på døraDa er både frokost og etterfrokostkaffe inntattHva er deres planer i dag?
Her kommer svigermor og svigerinne på middag seinere![]()
Pizza hørtes veldig godt ut! Fikk veldig lyst på det som frokost nr 2Bestilte pizza på dørahar vært hos en vennine i Sandnes i Helgen også blir jeg Hentet av en vennine snart
![]()
HehePizza hørtes veldig godt ut! Fikk veldig lyst på det som frokost nr 2![]()