Felles skravle 2015

Jeg skal fest :) blir spennende
Så gøy, har ikke vært på fest på lenge, og nå har jeg ikke overskudd til det.
Ååå, som jeg gleder meg til gutten er ute og jeg får tilbake kroppen min.
Riktignok ikke fest med det første, men det gjør ingenting

Så gøy, har ikke vært på fest på lenge, og nå har jeg ikke overskudd til det.
Ååå, som jeg gleder meg til gutten er ute og jeg får tilbake kroppen min.
Riktignok ikke fest med det første, men det gjør ingenting
Nei jeg har ikke vært på fest siden uke 12, og da hadde jeg masse energi så spennende å se hvor lenge jeg orker. Får kjøpe noe god brus og sånn så går det bra :)

Nei jeg har ikke vært på fest siden uke 12, og da hadde jeg masse energi så spennende å se hvor lenge jeg orker. Får kjøpe noe god brus og sånn så går det bra :)
Savner ikke alkoholen.
Har ikke noe problemer å feste uten den.
Mer det å faktisk være ute, og har orken til det.
Hadde jeg gått ut i dag, hadde jeg dratt hjem kl 21 og vært ødelagt dagen etter

Fått krykker nå i dag. Var å hentet. Så blir bedre fremmover tror jeg. Hoften min er heeeelt på styr

Skal i bursdagsselskap i kveld. Men blir jo rolig for meg likevel. Blir kjekt å være sosial:)
Alltid kjekt å være sosial :-) så kan man jo heller dra hjem i rimelig tid :-)

Savner ikke alkoholen.
Har ikke noe problemer å feste uten den.
Mer det å faktisk være ute, og har orken til det.
Hadde jeg gått ut i dag, hadde jeg dratt hjem kl 21 og vært ødelagt dagen etter
Har heller ingen problemer med å ikke drikke.. eneste jeg kan savne litt er et glass rødvin til en bedre middag, men går helt fint uten.. heldigvis har jeg fortsatt litt energi og klarer gjerne å være "ute" hos venner til 22-23 og så har jeg en god unnskyldning for å dra med gubben hjem og ha litt overskudd dagen etter :-)

Jeg ser faktisk hjem fra der jeg skal være:) så kjapt å komme seg hjem. Selv om det er gåavstand tror jeg at jeg likevel tar bilen :o pga bekken/hoft
Jepp.. greit med bil.. jeg tar den også alltid med.. vet aldri hvordan kroppen er når man skal hjem!

Jeg ser faktisk hjem fra der jeg skal være:) så kjapt å komme seg hjem. Selv om det er gåavstand tror jeg at jeg likevel tar bilen :eek: pga bekken/hoft
Kjenner den, har også blitt er bil-menneske de siste ukene..

Vet du hva jeg egentlig syns er verst med disse krykkene?
At alle skal syns så forbaskede syns på meg hele tiden, spesielt på jobb.

Jeg ble tilbudt 100% sykemelding, men ønsket det ikke.
Det er faktisk jeg som har valgt å være på jobb, og det er jeg som har valgt å få en til.

Oppdatering kl 13:13

2. Lilleblomst_15 1.580
4. Musemor med to små og en i magen 1.127
5. Lillefrø15 1.099
8. Sara 929
13. lizzed 762
29. Kengu 344
36. Lanterne 303

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.097 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Takk or oppdatering

Mannen har tatt med seg kengubarnet og en av kengubarnets komiser å badeland, jeg funderer på å ta en tur å ski.

Kjenner den, har også blitt er bil-menneske de siste ukene..

Vet du hva jeg egentlig syns er verst med disse krykkene?
At alle skal syns så forbaskede syns på meg hele tiden, spesielt på jobb.

Jeg ble tilbudt 100% sykemelding, men ønsket det ikke.
Det er faktisk jeg som har valgt å være på jobb, og det er jeg som har valgt å få en til.
Ser den.. det blir så enormt tydelig liksom!

Back
Topp