Felles skravle 2015

Endelig helg!

Åja! Gjort et ærend etter jobb, og er hjemme om ca et kvarter, blir skjønt.

Sofaen og strikketøyet neste :) når kjøresten kommer hjem fra lønningspils (har gitt han lov til EN) blir det aksjehandel ;)

Oppdatering kl 18:10

2. Lilleblomst_15 1.520
4. Musemor med to små og en i magen 1.088
5. Lillefrø15 1.043
7. Sara 897
12. lizzed 738
30. Kengu 323
36. Lanterne 291

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.032 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Oppdatering kl 18:10

2. Lilleblomst_15 1.520
4. Musemor med to små og en i magen 1.088
5. Lillefrø15 1.043
7. Sara 897
12. lizzed 738
30. Kengu 323
36. Lanterne 291

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.032 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Tusen takk for oppdatering:)

En gang satt jeg i en time og ventet!
En time ventetid eller mer så skal man vell slippe å slippe å betale egenandelen tror jeg. I hvertfall på poliklinikken- tror det er sånn på legekontoret også.
Men vi gravide betaler heller sjeldent uansett :)

Nå er det helg her:D. Skal inn i butikken å handle, så hjem til gutta❤️. Dere skal i kveld?
Jeg slipper kjøkkentjeneste, gubben insisterer å bestiller pizza hjem ikveld. Deilig- er så sliten av ingenting.
Største poden kommer vell hjem fra skøyting ca kl 19, så blir ikke så lenge til :)

Du har et veldig skravle tempo..
Forrige oppdatering som jeg lagde var for ca et døgn siden og du har over 100 innlegg på den tiden..
Very exciting liv.

Er alene hjemme, og på sofaen hele tiden så å si. Ikke noen andre som tar oppmerksomheten min. Da blir det min måte å være "sosial" på. Tragisk men sant

Alene hjemme med ungene . Aner ikke når mannen kommer hjem,bare at jeg bør være våken, sånn siden vi prøver å lage baby, så hpper han kommer snart...

Jeg får legge ungene, så håper vi ar jeg ikke sovner på barnerommet. JEg er trøtt og sliten, og har lite lyst ut av pladdet hvor jeg har plassert meg mens ungene leker etter middagen. Snart kveldsmat. Så badet. Så soverommet.

Forrett?
Åh- det har jeg ikke spist siden jeg var i bryllup i mars haha... Hva disker du opp med i kveld? Spesiell anledning eller?

Forrett:
Chili og hvitløk marinert scampi-spyd

Hovedrett:
"Snurre biff" men søtpotetpure, varm mais og soppstuing med gulrot

Dessert:
Sjokoladepudding med vaniljesaus (ikke hjemmelaget)

Trenger man en spesiell anledning annen at det er helg?

Forrett?
Åh- det har jeg ikke spist siden jeg var i bryllup i mars haha... Hva disker du opp med i kveld? Spesiell anledning eller?

Superspesiell. Det er fredag. Hun laget sånn fancy mat som gjør oss andre sultne hver fredag og lørdagkveld i alle fall. Og stadig mer avansert mat i uka også

Back
Topp