Det er latterlig !En gang satt jeg i en time og ventet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er latterlig !En gang satt jeg i en time og ventet!
JA!!!!!!!!!!!!!!Endelig helg!
Endelig helg!
Tusen takk for oppdateringOppdatering kl 18:10
2. Lilleblomst_15 1.520
4. Musemor med to små og en i magen 1.088
5. Lillefrø15 1.043
7. Sara 897
12. lizzed 738
30. Kengu 323
36. Lanterne 291
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 1.032 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
En time ventetid eller mer så skal man vell slippe å slippe å betale egenandelen tror jeg. I hvertfall på poliklinikken- tror det er sånn på legekontoret også.En gang satt jeg i en time og ventet!
Du har et veldig skravle tempo..Tusen takk for oppdatering![]()
Jeg slipper kjøkkentjeneste, gubben insisterer å bestiller pizza hjem ikveld. Deilig- er så sliten av ingenting.Nå er det helg her. Skal inn i butikken å handle, så hjem til gutta
. Dere skal i kveld?
Very exciting liv.Du har et veldig skravle tempo..
Forrige oppdatering som jeg lagde var for ca et døgn siden og du har over 100 innlegg på den tiden..
Forrett?Nei, kanskje se å legge forretten i marinade før jeg begynner å legge barna
Hun er superkokk og lager fancy mat heeeele tidenForrett?
Åh- det har jeg ikke spist siden jeg var i bryllup i mars haha... Hva disker du opp med i kveld? Spesiell anledning eller?
Forrett?
Åh- det har jeg ikke spist siden jeg var i bryllup i mars haha... Hva disker du opp med i kveld? Spesiell anledning eller?
Forrett?
Superkokk er litt overdrevetHun er superkokk og lager fancy mat heeeele tiden![]()
Spørs hvem man sammenligner med. Hvis man sammenligner med meg er du detSuperkokk er litt overdrevet
Så deiligSitter i bilen og venter mens mannen henter gutten.
Skal skrive handleliste for ukeshandelen og sende mannen ut for å handle, fore barna og sende dem i seng, lage mer mat og spise sammen med mannen.
Tror det var alt...
Så koseligHjemmelaget pai står i ovnen.. spise og pakke i bilen når mannen kommer hjem, så blir det en tur på hytta :-D