Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit når man først har kommet seg opp ja! Eeilig med kort dagHeldig du er!jeg var trøtt! Ville ikke opp. Men skal jo bare være her til kl 12 så det går fint
![]()
Skal i et bursdagsselskap kun. Ellers lite planerGreit når man først har kommet seg opp ja! Eeilig med kort dagsnart helg for deg også! Planer for helga?
Ikke her heller, må en tur på butikken idag..Skal i et bursdagsselskap kun. Ellers lite planer
Skal innom legen å hente den nye sykemld min i dag. Så må jeg handle. Ca ingenting hjemme![]()
Jeg må i allefall ha:Ikke her heller, må en tur på butikken idag..![]()
Hehe.. skjønner den! Må kjøpe litt ingredienser til paien jeg skal lage odag, og APPELSINER!! Elskr appelsiner for tida! Må prøve å tenke ut hva vi skal ha med på hytta også!Jeg må i allefall ha:
- knekkebrød
- hvitost
- melk
- yoghurt
- polarbrød
- frukt
Middag har jeg i fryseren. Er bare å gjør et forsøk pā å spise seg ut av den![]()
Mmm appelsiner og klementiner <3 yummi!Hehe.. skjønner den! Må kjøpe litt ingredienser til paien jeg skal lage odag, og APPELSINER!! Elskr appelsiner for tida! Må prøve å tenke ut hva vi skal ha med på hytta også!
Heihei. Skal i et bursdagsselskap. Hva med deg ?God morgen
Planer for helgen?
Heihei! Vi skal på hytta - håper på en liten skiturGod morgen
Planer for helgen?
Imponerende. Jeg er ikke god på å sove lengeSov helt til nå :O var veldig deilig daser på Ellen show før det er vasking og pakking
![]()
Sov så dårlig forrige natta så sikkert derforImponerende. Jeg er ikke god på å sove lenge
Beste følelsenSkjønner ikke hvor denne dagen har blitt av.
Er jo nesten ferdig på jobb allerede.
Jeg dro fra jobb kl 12. Kom hit til legesenteret 12:30. Da har de stengt hele greien og har pause!? Herlighet. De kan da fordele seg på to puljer slik som andre arbeidsplasser. Hos oss har vi 3puljer vi roterer på. Idiotisk å skulle sitte her i 30 min å vente på en sykemelding.Skjønner ikke hvor denne dagen har blitt av.
Er jo nesten ferdig på jobb allerede.
Det systemet det er så teit !Jeg dro fra jobb kl 12. Kom hit til legesenteret 12:30. Da har de stengt hele greien og har pause!? Herlighet. De kan da fordele seg på to puljer slik som andre arbeidsplasser. Hos oss har vi 3puljer vi roterer på. Idiotisk å skulle sitte her i 30 min å vente på en sykemelding.
Er ikke bare jeg som sitter her. Så tydeligvis ikke bare jeg som var klar over det
Teiteste jeg har vært borti. Servicebedrifter og lnstitusjoner osv kan jo ikke bare stengeDet systemet det er så teit !
Tydeligvis så gjelder ikke vanlig hos de ! Samme her ogsåTeiteste jeg har vært borti. Servicebedrifter og lnstitusjoner osv kan jo ikke bare stenge![]()
Hun kunne da i det minste opplyst om det når jeg ringte i gårTydeligvis så gjelder ikke vanlig hos de ! Samme her også