Felles skravle 2015

Heldig du er!:) jeg var trøtt! Ville ikke opp. Men skal jo bare være her til kl 12 så det går fint :D
Greit når man først har kommet seg opp ja! Eeilig med kort dag :-) snart helg for deg også! Planer for helga?

Jeg må i allefall ha:
- knekkebrød
- hvitost
- melk
- yoghurt
- polarbrød
- frukt

Middag har jeg i fryseren. Er bare å gjør et forsøk pā å spise seg ut av den :p
Hehe.. skjønner den! Må kjøpe litt ingredienser til paien jeg skal lage odag, og APPELSINER!! Elskr appelsiner for tida! Må prøve å tenke ut hva vi skal ha med på hytta også!

Åhh, snart helg!

Og ut av huset alle fire klokka åtte likevel, nå spise frokost tidlig. Fotballturnering....

Skjønner ikke hvor denne dagen har blitt av.
Er jo nesten ferdig på jobb allerede.

Skjønner ikke hvor denne dagen har blitt av.
Er jo nesten ferdig på jobb allerede.
Jeg dro fra jobb kl 12. Kom hit til legesenteret 12:30. Da har de stengt hele greien og har pause!? Herlighet. De kan da fordele seg på to puljer slik som andre arbeidsplasser. Hos oss har vi 3puljer vi roterer på. Idiotisk å skulle sitte her i 30 min å vente på en sykemelding.

Er ikke bare jeg som sitter her. Så tydeligvis ikke bare jeg som var klar over det

Jeg dro fra jobb kl 12. Kom hit til legesenteret 12:30. Da har de stengt hele greien og har pause!? Herlighet. De kan da fordele seg på to puljer slik som andre arbeidsplasser. Hos oss har vi 3puljer vi roterer på. Idiotisk å skulle sitte her i 30 min å vente på en sykemelding.

Er ikke bare jeg som sitter her. Så tydeligvis ikke bare jeg som var klar over det
Det systemet det er så teit !

Back
Topp