Lagt deg? Er du dårlig nå?Da var guttene kommet hjem, maten på bordet og jeg har lagt meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lagt deg? Er du dårlig nå?Da var guttene kommet hjem, maten på bordet og jeg har lagt meg
HihiSå heldig du var som slipper å lage den selv![]()
God ettermiddag jenter. Nå er jeg hjemme fra jobb, driver med middag
. Dere gjør i dag?
![]()
Har sover veldig dårlig de to siste nettene, bekken og rygg gjør at jeg har problemer med å stå oppreist og Kynnere hver gang jeg begynner å bevege meg.Lagt deg? Er du dårlig nå?
Ikke noe galt i det..Hihijeg er sånn at jeg kjøper norsk husmannskost når jeg er ute på kafe. Kjøttkaker, fiskegrateng, klippfiskgrateng osv. Usunn og lettvint mat er det nok av hjemme
![]()
Jeg blir bare sett på som kjedligIkke noe galt i det..
Uff daDen står i ovnen nå, endelig.
Jeg er utslitt
Ja, det er digg detLettvindt ja! Restene av fiskegratengen fra igår.. vi er visst flere som er glad i det ser jeg![]()
Skjønner ikke folk som klager på hva folk bestiller for å spise.Jeg blir bare sett på som kjedlignår det er så mye annet spennende på menyen
Hehe, det er helt santSkjønner ikke folk som klager på hva folk bestiller for å spise.
Det er jo du som skal spise det
Hva kjøpte du?Trøtt!
Var godt åkomme hjem fra jobb i dag, var innomtømmesalget på den lokale g-sporten her, forsvant noen penger der gitt..
For myeHva kjøpte du?![]()

Men var det noe dere trenger?For mye
3.dagen jeg var derdenne uken, har brukt 1700kr tilsammen, men har spart vannvittg med penger også på de kjøpene..
Ja selvsagt, hadde ikke kjøptdet hvis ikke.Men var det noe dere trenger?
Penger er ikke spart dersom man bare handler fordi det er på tilbud, ikke fordi man trenger det...
Men hva hva hva?For mye
3.dagen jeg var derdenne uken, har brukt 1700kr tilsammen, men har spart vannvittg med penger også på de kjøpene..
Er ikke alle som tenker slik..Ja selvsagt, hadde ikke kjøptdet hvis ikke.
fotballsko * 2( ett til meg, ett tilmannen)Men hva hva hva?![]()
Det var mye bra for bare kr 1.700,-...fotballsko * 2( ett til meg, ett tilmannen)
fotball til kengubarnet
Swix dunjakke til kengubarnet
Tynn vårjakke til kengubarnet
Løpeklær til kengubarnet
Kari traafleecejakke tilmamma
Votter til meg, votter tilmannen
Ullundertøy til kengubarnet
Adidas hettejakke til kb
snowboardskotil kb
Superundertøy til meg,mannen og ett par gaver
Swix skijakke til meg
Norheim treningssetttil meg