Foretrekker å være på PC'en, jeg...Jepp.. liker ikke bv på pc
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foretrekker å være på PC'en, jeg...Jepp.. liker ikke bv på pc
Og så ser man tickeren til folk, og har ha oppe flere forum i forskjellige fanerJeg er veldig glad i app'en, men syntes det er lettere å holde oversikt i skravletrådene når jeg sitter på pc.
Ok.. sitti så lite på pc, så er vel ikke helt kjent der..Jeg er veldig glad i app'en, men syntes det er lettere å holde oversikt i skravletrådene når jeg sitter på pc.
Er vel litt vanesak sikkert.. er ikke kjent på bv på pc.. finner liksom ikke fremForetrekker å være på PC'en, jeg...
Men så er også smaken som baken, delt i to.Er vel litt vanesak sikkert.. er ikke kjent på bv på pc.. finner liksom ikke frem
Ja, savner å kunne se tickere på app. Skravler man i flere tråder samtidig, blir det mye frem og tilbake når man er på app'en. Men, sånn alt i alt er appen god til "hverdagsbruk", mens kun pc gjelder når det er alvorlig skravling på gangOg så ser man tickeren til folk, og har ha oppe flere forum i forskjellige faner
Kunne ønske jeg også fikk besøke fine hoteller! Jeg syntes jobbreiser høres så eksotisk og spennende ut, men for dem som reiser mye med jobben, er det sikkert ofte stress til tider.Må innrømme jeg har vært på veldig mange, veldig fine hoteller etter som årene har gått![]()
SOm i kveldJa, savner å kunne se tickere på app. Skravler man i flere tråder samtidig, blir det mye frem og tilbake når man er på app'en. Men, sånn alt i alt er appen god til "hverdagsbruk", mens kun pc gjelder når det er alvorlig skravling på gang![]()

Hvis jeg skal satse på no topplassering en måned får jeg sette meg på en pc med mange faner.. ;-)Ja, savner å kunne se tickere på app. Skravler man i flere tråder samtidig, blir det mye frem og tilbake når man er på app'en. Men, sånn alt i alt er appen god til "hverdagsbruk", mens kun pc gjelder når det er alvorlig skravling på gang![]()
Kunne ønske jeg også fikk besøke fine hoteller! Jeg syntes jobbreiser høres så eksotisk og spennende ut, men for dem som reiser mye med jobben, er det sikkert ofte stress til tider.
Ser da slik ut. Mange sider siden jeg var her iallefallNoen med skravleplaner i kveld?
Har vi ikke vært flinkeSer da slik ut. Mange sider siden jeg var her iallefall![]()
Nei, det tenker jeg ikke kan være så gøy. Passer nok dårlig med familie.Både ja, og nei.
Dersom man har mye reiser betyr det ikke nødvendigvis at man alltid overnatter, eller at det passer likegodt inn i familie livet.
Å stå opp kl 04:30, fly fra Gardermoen kl 7:30, møte i Trondheim kl 09:00 og hjemme igjen kl 21:00 er slitsomt.
Å gå glipp av sommeravslutningen på skolen til gutten siden du er i Elverum er heller ikke like gøy
Har blitt mye mindre de siste 2 årene da man har gått over til mer web-møter på børe godt og vondt.Nei, det tenker jeg ikke kan være så gøy. Passer nok dårlig med familie.
Min pleier å vente til jeg ligger godt under dynen og er i ferd med å sovne. Da blir det full fest i magen, og umulig for meg å sovne.Og der begynte kveldens turnoppvisning kjenner jeg...
Sa det begynner nå, ikke at det kommer til å være ferdig før jeg skal soveMin pleier å vente til jeg ligger godt under dynen og er i ferd med å sovne. Da blir det full fest i magen, og umulig for meg å sovne.
Web-møter er sikkert bedre enn en slik tur du skisserte i et av de tidligere innleggene. Er vel fordeler og ulemper med all møtevirksomhet når dem man skal snakke med befinner seg i en annen del av landet.Har blitt mye mindre de siste 2 årene da man har gått over til mer web-møter på børe godt og vondt.
Haha, det tenkte jeg ikke på! Og du skal jo legge deg snart, du!Sa det begynner nå, ikke at det kommer til å være ferdig før jeg skal sove![]()
Min pleier å vente til jeg ligger godt under dynen og er i ferd med å sovne. Da blir det full fest i magen, og umulig for meg å sovne.
Min var virkelig aktiv i sta, men nå tror jeg atn har sovnet igjen! Merker at han har blitt sterkere de siste ukene! Og presser på blæra! Igår måtte jeg vel tisse 5-6 ganger på 2 timer :-/Sa det begynner nå, ikke at det kommer til å være ferdig før jeg skal sove![]()