Felles skravle 2015

God morgen, har kjørt poden på skolen, mannen sover ennå han har kveldsjobb idag, så sitter jeg bare å kiker på God morgen Norge. Ho kokka Wencke har gått ned 12-14 kg....flott for ho.
Skal på fysioterapitime kl 10, det er det eneste på tapeten idag ...
God morgen

Kengubarnet er kjørt påskolen, jeg kunne tenkt meg å sovet litt men skal på jobb snart.Det blir en lang dag!
Håper dere får en fin dag:)

Nei, i dag kom jeg sent (en annen type bassengtrening, jeg svømte i en halv time før jobb), vel, ikke seeeeeeeet da, snart en time siden.

Og så skal jeg hente unger og lage middag og være mamma :-)

Jobbe litt i kveld antakelig, hjemmefra, men vi får se, kanskje ikke.

Laaaaang dag igjen på torsdag.
Misunner deg virkelig ikke disse laaange dagene. Kjente jeg fikk lyst å svømme nå. *sjekke åpningstidene*

Misunner deg virkelig ikke disse laaange dagene. Kjente jeg fikk lyst å svømme nå. *sjekke åpningstidene*
Jeg forsøker meg på morgenbad tirsdager 7-8, ellers er det jo.åpent ettermiddager og helger (formiddag i helga, ettermiddagen er det svømmekurs der)

Vi er der tidvis.med familien i helga. Mye folk. Tirsdag morgen, åpent for alle. Det er kanskje 10 stykker, de fleste driver trening på seriøst nivå, også et par tre sånne vanlige folk, som stort sett alle er flinkere enn meg da. Men det er veldig greit. Og god trening for armer og bein, utholdenhet og styrke.

Jeg forsøker meg på morgenbad tirsdager 7-8, ellers er det jo.åpent ettermiddager og helger (formiddag i helga, ettermiddagen er det svømmekurs der)

Vi er der tidvis.med familien i helga. Mye folk. Tirsdag morgen, åpent for alle. Det er kanskje 10 stykker, de fleste driver trening på seriøst nivå, også et par tre sånne vanlige folk, som stort sett alle er flinkere enn meg da. Men det er veldig greit. Og god trening for armer og bein, utholdenhet og styrke.
Jeg synes det var dyrt jeg. Vært prisstigning gitt siden sist jeg var der

Ja, det er det.

Jeg har halvtårskort. Eller, familien har det. Delvis sponset av min jobb, som gir 1250 i året til helsebringende tiltak

Da er det ikke så dyrt

Vi får mot kvittering. På helsestudio, sykkel, treningsklær, svømmehall, joggesko, ja, det vi klarer argumentere for gjør oss mer aktive.

Noen som husker bildene jeg i sin tid, sikker et år siden, viste av emmaljunga sine 2014-farger? Vogna jeg ønsket meg? Så kom 2015, og jeg synes fargene ikke var like fine, og mye grått og mørkt

Og nå... Nå sitter jeg og tenker at det er jo fint at 2016-fargene kommer før vi trenger vogn... For vi trenger vogn om jeg blir gravid, det gjør vi. Men det er lenge til. Og de nye fargene kommer vel i sommer.

Noen som husker bildene jeg i sin tid, sikker et år siden, viste av emmaljunga sine 2014-farger? Vogna jeg ønsket meg? Så kom 2015, og jeg synes fargene ikke var like fine, og mye grått og mørkt

Og nå... Nå sitter jeg og tenker at det er jo fint at 2016-fargene kommer før vi trenger vogn... For vi trenger vogn om jeg blir gravid, det gjør vi. Men det er lenge til. Og de nye fargene kommer vel i sommer.
Hvilken farge likte du i 2014 modellene da?

Vi valgte den lyseste grå (Dallas) nå på vår 2015 modell edge duo.

Da er jeg tilbake igjen og føler meg mye bedre.
Skjedd noe spennende?

Enig.. sjekket opp gravid trening i basseng her jeg bor, og ikke bare måtte jeg betale 150 for fysio per gang, men igså 130 for inngang.. nesten 300 kr per gang er uaktuelt over en lang periode.. heldigvis får jeg bade/trene gratis nå på jobb, i og med jeg har en gruppe i basseng..altså jeg trener sammen med gruppa :-)

Da er jeg tilbake igjen og føler meg mye bedre.
Skjedd noe spennende?
Godt å høre!:) jeg skal hjem fra jobb om litt under 20 min. Skal prøve å la være å falle i dag slik at dagen min blir mer avslappet. tror ikke bekkenet mitt tåler fler slag. Gåing går ikke sånn fryktelig bra i dag

Ellers lite spennende som har skjedd her. Litt skravling:)

Enig.. sjekket opp gravid trening i basseng her jeg bor, og ikke bare måtte jeg betale 150 for fysio per gang, men igså 130 for inngang.. nesten 300 kr per gang er uaktuelt over en lang periode.. heldigvis får jeg bade/trene gratis nå på jobb, i og med jeg har en gruppe i basseng..altså jeg trener sammen med gruppa :-)
Oj, 300kr per gang var litt det! Nå er det bare 7 uker igjen. Under en mnd til jeg går ut i perm. Skal overleve!:p

Oppdatering kl 10:35

2. Lilleblomst_15 1.221
4. Lillefrø15 857
5. Musemor med to små og en i magen 850
9. Sara 720
16. lizzed 517
34. Kengu 256
51. Lanterne 179

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 839 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 5 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Back
Topp