Hadde helt klart hjulpet på motivasjonen og innsatsen min i allefall.Ja, det hadde vært kult å gjordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde helt klart hjulpet på motivasjonen og innsatsen min i allefall.Ja, det hadde vært kult å gjordt.
Jeg kunne også trengt noen til å dra meg på trening![]()
Jeg kunne også trengt noen til å dra meg på trening![]()
Ja, det hjelper å ha noen å trene medHadde helt klart hjulpet på motivasjonen og innsatsen min i allefall.
Vi får være der i tankene så får jeg se for meg deg pushe påJa, det hjelper å ha noen å trene med.
Ja, den tanken liker jegVi får være der i tankene så får jeg se for meg deg pushe på![]()
Så braYay! Oppdaget at ipaden har norsk netflix selv om
Appletv'n har amrikansk. Yay! Grimm<3
Natta jenter![]()
Natta! Sniker også fra under dyna.. nettopp bestilt newbornseatNatta.
Sniker fra under dyna
Jeg undrer så på, hvordan 2 stykker kan fylle opp kurven så fort !Ja, min ble helt tom, så gikk mannen og dusja.. Så nå er den ikke tom også skal jeg dusje etterpå.. He he.. Så må nok vaske en maskin i morgen igjen![]()
Under dyna her åNatta! Sniker også fra under dyna.. nettopp bestilt newbornseatredd for at tilbudet skulle gå ut..
Ja, det er mystisk detJeg undrer så på, hvordan 2 stykker kan fylle opp kurven så fort !
Lykke til!God morgen jenter. Første dag i ny jobb
.
Lykke til idag! Og god morgenGod morgen jenter. Første dag i ny jobb
.
Her fyller sambo den opp så å si aleneJeg undrer så på, hvordan 2 stykker kan fylle opp kurven så fort !