Felles skravle 2015

Typisk det, er ganske flaut da ja.. Sender alltid gubben bort jeg.
Prøver å gjøre det så ofte som mulig, altså at begge henter pizza, sånn at han kan gå ut og hente den mens jeg venter i bilen. Er bare jeg som kjører bil, så blir som oftest jeg som må ut :D

Prøver å gjøre det så ofte som mulig, altså at begge henter pizza, sånn at han kan gå ut og hente den mens jeg venter i bilen. Er bare jeg som kjører bil, så blir som oftest jeg som må ut :D
Ja blir som regel sånn da. Han her hjemme syns det er morsomt å kjøre bil så da kan han kjøre

Hvor bestiller dere da?
Hos en lokal pizzasjappe. Har et italiensk navn, som de fleste av dem har. Milano, Bella Italia osv. Har masse av disse rundt der vi bor :)

Nå fikk jeg lyst på italiensk pizza :(

Jeg syntes disse italienske pizzaene er mye bedre enn Peppes og Dolly :) Syntes det blir så mye deig med dem, men smaken er jo som baken ;)
Peppes og Dolly er amrikansk pizza og kan ikke sammenlignes.
Men de har også fått noen italienske på peppes som ikke er så verst til nød :P
De beste er og blir de som lages på lokale pizzaarier av innflyttede italienere

Ja, til hverdags er det bare et bord som har duk, men den blir jo skitten. Bruker duk for å beskytte spisebordet litt. Vi har Ikke/bruker ikke kjøkkenbord, så spiser alltid i spisestua. To unger, mye rot...
Ja, skjønner:). Jeg ville også ha brukt duk på spisestua om vi brukte den hver dag:)

Peppes og Dolly er amrikansk pizza og kan ikke sammenlignes.
Men de har også fått noen italienske på peppes som ikke er så verst til nød :p
De beste er og blir de som lages på lokale pizzaarier av innflyttede italienere
Tror neppe de er italienere disse hos oss på de italienske pizzasjappene, mye kurdere og tyrkere, men god pizza kan de i alle fall lage :D

Hei hei damer. Hvordan har helgen vært? Jeg sitter å ser tjukken og lillemor :) har hatt jobbhelg :)
God kveld! Helgen har vært flott og fin. Kanskje litt mye vind i går :P

Har aldri sett Tjukken og lillemor, har bare hørt snakk om det. Kanskje jeg skal ta en titt :D

Back
Topp