Lillefrø15
Forumet er livet
Tror du ikke det er på Grønland? Kanskje?Tror det blir nå ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du ikke det er på Grønland? Kanskje?Tror det blir nå ???
Er det ikke premiere i dag ??? Har sett reklame barr før i dagGod kveld! Helgen har vært flott og fin. Kanskje litt mye vind i går
Har aldri sett Tjukken og lillemor, har bare hørt snakk om det. Kanskje jeg skal ta en titt![]()
Rå type. He he
. Så et klipp om tissing i teltet, lo så jeg skrek
![]()
Aner ikke.. hehe... må jo ha litt opplading til grønnlandTror du ikke det er på Grønland? Kanskje?![]()
Ja han er kjempe morro![]()
Hvilket program er det dere snakker om, og når går det.Jeg å ser på det. Har sett noen klipp fra senere ut i sesongen og jeg gleder meg
Nå på tv 2. Når truls og cicilie skal gå over grønnlandHvilket program er det dere snakker om, og når går det.
Takk, satt på opptak nåNå på tv 2. Når truls og cicilie skal gå over grønnland
Blir spennendeTakk, satt på opptak nå
Kos deg masse lanterne. Morro å se at du er inne på fellesen igjenNå skal vi spise pizza og se The killing. Ha en flott kveld, damer!
Ha haJeg å så det.. Glad jeg ikke var tissetrengt da for hadde jeg nok tissa på meg
Syns han er flink til å ta utfordringerBlir spennendesyns det er tøft gjort av han
Ja, tror det assaAner ikke.. hehe... må jo ha litt opplading til grønnlandhaha
Kos deg masseNå skal vi spise pizza og se The killing. Ha en flott kveld, damer!
Syns han er flink til å ta utfordringer
Var god den forrige serien med han også
Blir skikkelig morro å se han slite seg ut. Kanskje det motiverer meg også og begynne å trene mer. Greier han det bør jo jeg også detJa, tror det assa. For en type
![]()
Jeg sitter også å får motivasjonBlir skikkelig morro å se han slite seg ut. Kanskje det motiverer meg også og begynne å trene mer. Greier han det bør jo jeg også det![]()
Så bra. Synd vi bor så langt fra hverandre... hvis ikke kunne vi motivert hverandre og trent sammenJeg sitter også å får motivasjon![]()
Jeg kunne også trengt noen til å dra meg på treningSå bra. Synd vi bor så langt fra hverandre... hvis ikke kunne vi motivert hverandre og trent sammen![]()
Ja har ikke så mange her. Må prøve meg på litt jogging i morgen. Prøve å pushe den dårlige helsen og kondisen littJeg kunne også trengt noen til å dra meg på trening![]()
Ja, det hadde vært kult å gjordtSå bra. Synd vi bor så langt fra hverandre... hvis ikke kunne vi motivert hverandre og trent sammen![]()