Felles skravle 2015

God kveld i stuen! Så kjekt å se at det er folk her :) Jeg venter på at pizzadeigen skal bli ferdig med å heve seg, sånn at vi kan lage middag :D

Vi har så MYE klesvask at vi alltid fyller opp maskina, så det er naturlig å dele. Vi har maskin med 8 kg kapasitet også.

Vi har mange duker, for vi har flere bord. Ok, det er bare spisebordet vi har duk på til vanlig, og i lange perioder voksduk, så kan jeg bare tørke av den, men ellers har vi et utvalg av duker, i alle fall 5-6 som kan brukes uten stryking, ikke kostet allverdens, og vi trenger jo flere, for det er jo ikke tvil om at det er ikke MANGE dager den er ren.... Og nå har det vært jul, så da har vi hatt duk på begge sofabordene også, som skal vaskes og legges bort til neste desember.
Jeg skjønner:). Da bruker du flere duker enn meg:). Jeg har bare løpere på bordet når vi ikke har gjester. Og det er stue bordet, kaffebordet og spisestua:). Kjøkkenbordet har jeg ikke duk på:)

Det hørtes godt ut med hjemmelaget pizza :)
Jeg gleder meg til å spise den ;) Måtte egentlig på butikken for å kjøpe middag, men etter litt romstering i kjøkkenskapene fant jeg ut at vi faktisk hadde det som trengtes til pizza. Veldig kjekt å slippe å dra ut i dag:)

Jeg skjønner:). Da bruker du flere duker enn meg:). Jeg har bare løpere på bordet når vi ikke har gjester. Og det er stue bordet, kaffebordet og spisestua:). Kjøkkenbordet har jeg ikke duk på:)
Samme her, men vi har bare løper på spisebordet til vanlig. Har bare spisebord og stuebord, så er ikke så mye å velge mellom her ;)

Jeg gleder meg til å spise den ;) Måtte egentlig på butikken for å kjøpe middag, men etter litt romstering i kjøkkenskapene fant jeg ut at vi faktisk hadde det som trengtes til pizza. Veldig kjekt å slippe å dra ut i dag:)
Hjemmelaget pizza har jeg sååå lyst på i dag

Hjemmelaget pizza har jeg sååå lyst på i dag
Jeg hadde egentlig et lite ønske om at mannen skulle foreslå at vi bestilte pizza, men hjemmelaget er vel så godt!

God kveld i stuen! Så kjekt å se at det er folk her :) Jeg venter på at pizzadeigen skal bli ferdig med å heve seg, sånn at vi kan lage middag :D
Høres deilig ut med hj.laget pizza.. hjemme fra lang kjøretur, så har lagt meg på sofaen.. blir enten pølse i brød eller bigone til kvelds

Ja, til hverdags er det bare et bord som har duk, men den blir jo skitten. Bruker duk for å beskytte spisebordet litt. Vi har Ikke/bruker ikke kjøkkenbord, så spiser alltid i spisestua. To unger, mye rot...

Hadde lyst på det jeg oxo, men formen sa at vi skulle bestille men er ikke det samme

Hadde lyst på det jeg oxo, men formen sa at vi skulle bestille men er ikke det samme
Vi bestiller ofte pizza, såpass at det nesten er litt pinlig å gå og hente den :P Er alltid den samme mannen som er på jobb.

Back
Topp