Mallejenta
Glad i forumet
Er 6 dpo nå. Men tester ikke el. Ikm er 19.01Når er Ikm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 6 dpo nå. Men tester ikke el. Ikm er 19.01Når er Ikm?
Det hørtes godt ut med hjemmelaget pizzaGod kveld i stuen! Så kjekt å se at det er folk herJeg venter på at pizzadeigen skal bli ferdig med å heve seg, sånn at vi kan lage middag
![]()
Ja, da er det spennendeAldri vært det jeg... Så ekstra spennende kjenner jeg
Jeg skjønnerVi har så MYE klesvask at vi alltid fyller opp maskina, så det er naturlig å dele. Vi har maskin med 8 kg kapasitet også.
Vi har mange duker, for vi har flere bord. Ok, det er bare spisebordet vi har duk på til vanlig, og i lange perioder voksduk, så kan jeg bare tørke av den, men ellers har vi et utvalg av duker, i alle fall 5-6 som kan brukes uten stryking, ikke kostet allverdens, og vi trenger jo flere, for det er jo ikke tvil om at det er ikke MANGE dager den er ren.... Og nå har det vært jul, så da har vi hatt duk på begge sofabordene også, som skal vaskes og legges bort til neste desember.
Nam pizzaGod kveld i stuen! Så kjekt å se at det er folk herJeg venter på at pizzadeigen skal bli ferdig med å heve seg, sånn at vi kan lage middag
![]()
Jeg gleder meg til å spise denDet hørtes godt ut med hjemmelaget pizza![]()
Samme her, men vi har bare løper på spisebordet til vanlig. Har bare spisebord og stuebord, så er ikke så mye å velge mellom herJeg skjønner. Da bruker du flere duker enn meg
. Jeg har bare løpere på bordet når vi ikke har gjester. Og det er stue bordet, kaffebordet og spisestua
. Kjøkkenbordet har jeg ikke duk på
![]()
Det hørtes praktisk ut. Gjenbruker bra,vi kjøpte endelbrukt.Begge brødrene våre har nettopp hatt/og er ferdige med småbarn..de ventet vel på oss og sparte litt utstyr tror jeg ;-)
Hjemmelaget pizza har jeg sååå lyst på i dagJeg gleder meg til å spise denMåtte egentlig på butikken for å kjøpe middag, men etter litt romstering i kjøkkenskapene fant jeg ut at vi faktisk hadde det som trengtes til pizza. Veldig kjekt å slippe å dra ut i dag
![]()
Det hørtes veldig fristende utGod kveld i stuen! Så kjekt å se at det er folk herJeg venter på at pizzadeigen skal bli ferdig med å heve seg, sånn at vi kan lage middag
![]()
Jeg hadde egentlig et lite ønske om at mannen skulle foreslå at vi bestilte pizza, men hjemmelaget er vel så godt!Hjemmelaget pizza har jeg sååå lyst på i dag
Hva har du på?Jeg gleder meg til å spise denMåtte egentlig på butikken for å kjøpe middag, men etter litt romstering i kjøkkenskapene fant jeg ut at vi faktisk hadde det som trengtes til pizza. Veldig kjekt å slippe å dra ut i dag
![]()
Høres deilig ut med hj.laget pizza.. hjemme fra lang kjøretur, så har lagt meg på sofaen.. blir enten pølse i brød eller bigone til kveldsGod kveld i stuen! Så kjekt å se at det er folk herJeg venter på at pizzadeigen skal bli ferdig med å heve seg, sånn at vi kan lage middag
![]()
Ja, til hverdags er det bare et bord som har duk, men den blir jo skitten. Bruker duk for å beskytte spisebordet litt. Vi har Ikke/bruker ikke kjøkkenbord, så spiser alltid i spisestua. To unger, mye rot...Jeg skjønner. Da bruker du flere duker enn meg
. Jeg har bare løpere på bordet når vi ikke har gjester. Og det er stue bordet, kaffebordet og spisestua
. Kjøkkenbordet har jeg ikke duk på
![]()
I dag blir det hvitløk, rødløk, tomater, spekeskinke og ost. Var det som var i kjøleskapetHva har du på?![]()
Hadde lyst på det jeg oxo, men formen sa at vi skulle bestille men er ikke det sammeJeg gleder meg til å spise denMåtte egentlig på butikken for å kjøpe middag, men etter litt romstering i kjøkkenskapene fant jeg ut at vi faktisk hadde det som trengtes til pizza. Veldig kjekt å slippe å dra ut i dag
![]()
Vi bestiller ofte pizza, såpass at det nesten er litt pinlig å gå og hente denHadde lyst på det jeg oxo, men formen sa at vi skulle bestille men er ikke det samme
Typisk det, er ganske flaut da ja.. Sender alltid gubben bort jeg.Vi bestiller ofte pizza, såpass at det nesten er litt pinlig å gå og hente denEr alltid den samme mannen som er på jobb.
Hvor bestiller dere da?Vi bestiller ofte pizza, såpass at det nesten er litt pinlig å gå og hente denEr alltid den samme mannen som er på jobb.