Æsj.. nå har appen begynt å surre med quotinga igjen.. musemor jeg quota!Sitter på, så legger ned setet og har pute i ryggen.. med noen stopp går det bra..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj.. nå har appen begynt å surre med quotinga igjen.. musemor jeg quota!Sitter på, så legger ned setet og har pute i ryggen.. med noen stopp går det bra..
Er det snø hos deg i dag?Våre er greie sånn i det minste. De sover på samme rom, men vekker ikke den andre, de går på do og kommer hit
Hihi, slikt skjer.Æsj.. nå har appen begynt å surre med quotinga igjen.. musemor jeg quota!
Ser den helt klartDet er jeg nok. Men hadde vært fint im jeg lå litt over
. Begynner i ny jobb i morgen og da blir det vel lite skravling på jobb hvert fall
.
Helt vanlig frokost. Brød og pålegg.Deilig å slappe av litt også. Hva skal dere ha til frokost?
![]()
Det er en overgang ja.Ja. Kl 6 er tidlig
. I morgen må jeg stå opp senest 05.45, bør kanskje stå opp 05.30.. Kommer til å være trøtt ja
![]()
Jeg har ikke stått opp enda, så det vet jeg ikke...Er det snø hos deg i dag?
Heldig du er. Her var jeg oppe før 9. Heiv i meg frokost, ut å børste bil fra snø. Så i stallen og lufte horsies. Så nå ligger jeg som et slakt på sofaen drikker teJeg har ikke stått opp enda, så det vet jeg ikke...
Hehe.. en fordel med å ikke ha barn.. enda.. ;-)Hihi, slikt skjer.
Det har ikke jeg mulighet til da jeg har setet til frøkna bak setet mitt
Jeg har relativt store unger, som klarer seg selv når de har fått hjelp på badet, og søndag er det far sin dag å ta den jobben. Men nå sover han ved siden av meg, jeg klarer ikke sove...Heldig du er. Her var jeg oppe før 9. Heiv i meg frokost, ut å børste bil fra snø. Så i stallen og lufte horsies. Så nå ligger jeg som et slakt på sofaen drikker te![]()
Ja, bedre å sitte på når du sliter med bekkenetSitter på, så legger ned setet og har pute i ryggen.. med noen stopp går det bra..
Ja, det tar tid.. Blir så tomt når jula er tatt bort.. Men litt deilig også.. Her henger julegardiner på kjøkkenet, da dem ned i dag velHelt vanlig frokost. Brød og pålegg.
Når vi etterhvert kommer oss opp.
Også skal vi pakke ned jula da, det tar vel et par timer i alle fall...
Ja, det er det.. Håper bare jeg får sovnet i kveldDet er en overgang ja.
Jeg har vekking på 5.45 på alle hverdager. 5.30 de tirsdagene jeg skal på bading. Det er ikke tvil om at jeg er trøtt, men nøkkelen er å legge seg tidsnok
Med andre ord, du må prøve å slite deg ut i løpet av dagen.Ja, det er det.. Håper bare jeg får sovnet i kveld![]()
Og med det var lillefrø ajour. No problem.Oppdatering kl 10:57
2. Lilleblomst_15 1094
4. Musemor med to små og en i magen 753
5. Lillefrø15 723
9. Sara 656
16. lizzed 427
36. Kengu 219
52. Lanterne 152
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 710 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Det var ikke langt hun var bak ved forrige oppdatering heller, så hadde vært overrasket om hun ikke hadde vært foran nå.Og med det var lillefrø ajour. No problem.
Ja, prøverMed andre ord, du må prøve å slite deg ut i løpet av dagen.
SuverentOppdatering kl 10:57
2. Lilleblomst_15 1094
4. Musemor med to små og en i magen 753
5. Lillefrø15 723
9. Sara 656
16. lizzed 427
36. Kengu 219
52. Lanterne 152
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 710 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/