Felles skravle 2015

Oppdatering kl 14:58

2. Lilleblomst_15 1104
4. Musemor med to små og en i magen 782
5. Lillefrø15 739
9. Sara 659
16. lizzed 431
38. Kengu 219
52. Lanterne 156

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 710 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

Hva skal du spise?
Sitter og lurer på om jeg skal ta meg noe mat snart jeg også
Vi laget risengrynsgrøt.

Så har vi begynt på middagen, vi skal ha potetball (komle) så vi har begynt å koke knoken som skal trekke i 2,5 time, ballene skal oppi sånn når det er en times tid igjen, sammen med kålrabi. Pølser bare helt siste kvarteret.

I mellomtiden pakker vi ned jula. Juletreet er avkledd, alt pakket ned. Alle julepynten er samlet på spisebordet for å pakkes ned. Så må vi bytte gardiner på stua, og bære vekk juleseviset.

Det er en jobb, men godt å få tilbake normalen. Jeg elsker å pynte til jul, men jeg er klar for å få det vekk også.

Vi laget risengrynsgrøt.

Så har vi begynt på middagen, vi skal ha potetball (komle) så vi har begynt å koke knoken som skal trekke i 2,5 time, ballene skal oppi sånn når det er en times tid igjen, sammen med kålrabi. Pølser bare helt siste kvarteret.

I mellomtiden pakker vi ned jula. Juletreet er avkledd, alt pakket ned. Alle julepynten er samlet på spisebordet for å pakkes ned. Så må vi bytte gardiner på stua, og bære vekk juleseviset.

Det er en jobb, men godt å få tilbake normalen. Jeg elsker å pynte til jul, men jeg er klar for å få det vekk også.
Her røk juletreet på tirsdag, og nisser og lignende i går.
Lysene i vinduene går på tirsdag (20. dag jul)

Oppdatering kl 14:58

2. Lilleblomst_15 1104
4. Musemor med to små og en i magen 782
5. Lillefrø15 739
9. Sara 659
16. lizzed 431
38. Kengu 219
52. Lanterne 156

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 710 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 6 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Suverent:). Hvor mange innlegg må man ha per dag? Ca 67?:) for å nå 2000?

Back
Topp