Felles skravle 2015

Da må jeg skravle en del. Ligger nesten alltid 20 etter.. Hadde vært greit med et forsprang i stede:).
Men du er 20 etter målet for leggetid, før vi har stått opp, så da er du vel ajour ved leggetid?

Har ingen andre planer enn å vekke mannen om en times tid, få han om barna avgårde og legge meg.
Har satt i gang en oppvaskmaskin og en vaskemaskin, og burde egentlig rydde litt mer på kjøkkenet nå
Vært effektiv du da:). Jeg ligger fortsatt i senga, mannen har stått opp og lille gutt er på badet.. Jeg skal vaskeklær og ordne litt her hjemme i dag:). Ny jobb i morgen:). Spent :D

Men du er 20 etter målet for leggetid, før vi har stått opp, så da er du vel ajour ved leggetid?
Det er jeg nok:). Men hadde vært fint im jeg lå litt over:). Begynner i ny jobb i morgen og da blir det vel lite skravling på jobb hvert fall:).

Vært effektiv du da:). Jeg ligger fortsatt i senga, mannen har stått opp og lille gutt er på badet.. Jeg skal vaskeklær og ordne litt her hjemme i dag:). Ny jobb i morgen:). Spent :D
Nå har jeg også vært oppe siden kl 6 så har hatt litt tid på meg

Ja:). Kl 6 er tidlig:eek:. I morgen må jeg stå opp senest 05.45, bør kanskje stå opp 05.30.. Kommer til å være trøtt ja:)
Pleier å stå opp kl 6 når jeg skal på jobb, men da er jeg også i seng mye tidligere kvelden før.
Var først i seng kl 1 i natt og har sovet dårlig.
Tror muligens jeg bare har fått 4 timer i natt

Back
Topp