Lillefrø15
Forumet er livet
Nei, det er ikke så lett daEr ikke bestandig like greit det der.
Kan se om jeg kan hjelpe deg litt, men er ikke helt sikker på hvor lenge jeg klarer å holde meg våken nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er ikke så lett daEr ikke bestandig like greit det der.
Kan se om jeg kan hjelpe deg litt, men er ikke helt sikker på hvor lenge jeg klarer å holde meg våken nå
Men du er 20 etter målet for leggetid, før vi har stått opp, så da er du vel ajour ved leggetid?Da må jeg skravle en del. Ligger nesten alltid 20 etter.. Hadde vært greit med et forsprang i stede.
Vært effektiv du daHar ingen andre planer enn å vekke mannen om en times tid, få han om barna avgårde og legge meg.
Har satt i gang en oppvaskmaskin og en vaskemaskin, og burde egentlig rydde litt mer på kjøkkenet nå
Ingen planer egentlig.God morgen jenter. Hva står på planen deres i dag? Her snør det
![]()
Det er jeg nokMen du er 20 etter målet for leggetid, før vi har stått opp, så da er du vel ajour ved leggetid?
Deilig å slappe av litt ogsåIngen planer egentlig.
Frokost og så bestemme oss for noe, tenker jeg.
Nå har jeg også vært oppe siden kl 6 så har hatt litt tid på megVært effektiv du da. Jeg ligger fortsatt i senga, mannen har stått opp og lille gutt er på badet.. Jeg skal vaskeklær og ordne litt her hjemme i dag
. Ny jobb i morgen
. Spent
![]()
Så spennende, masse lykke tilDet er jeg nok. Men hadde vært fint im jeg lå litt over
. Begynner i ny jobb i morgen og da blir det vel lite skravling på jobb hvert fall
.
JaNå har jeg også vært oppe siden kl 6 så har hatt litt tid på meg
Takk takkSå spennende, masse lykke til
Pleier å stå opp kl 6 når jeg skal på jobb, men da er jeg også i seng mye tidligere kvelden før.Ja. Kl 6 er tidlig
. I morgen må jeg stå opp senest 05.45, bør kanskje stå opp 05.30.. Kommer til å være trøtt ja
![]()
God morgen!God morgen jenter. Hva står på planen deres i dag? Her snør det
![]()
Ja, det er ikke nok søvn.. Håpe du får tatt deg en sikkelig lur etterpåPleier å stå opp kl 6 når jeg skal på jobb, men da er jeg også i seng mye tidligere kvelden før.
Var først i seng kl 1 i natt og har sovet dårlig.
Tror muligens jeg bare har fått 4 timer i natt
KoseligGod morgen!vi skal på tur med de vi er på besøk hos, før vi kjører hjemover igjen
![]()
Har store planer om detJa, det er ikke nok søvn.. Håpe du får tatt deg en sikkelig lur etterpå![]()
4 timer ca..Koselig. Har dere lang kjøre tur hjem?
Da får du sove godt når den tid kommerHar store planer om det![]()
Det er et stykke det.. Kjører du eller får du være passasjer?4 timer ca..
Så langt klarer ikke jeg å kjøre for tiden.4 timer ca..
Det er et stykke det.. Kjører du eller får du være passasjer?
Sitter på, så legger ned setet og har pute i ryggen.. med noen stopp går det bra..Grattis!!