Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna her hadde både kiss og kolikk, så vi var hos fysio og manuellterapaut og sånn mange ganger. Lærte det av dem begge og har fortsatt med det.Jeg fikk først vite om det for en måneds tid siden, jeg..
Hadde litt magetrøbbel med frøkna, og kommer til å prøve det
Setter veldig pris på det, tusen takkSuper dupert! Da fikser jeg det
Vet at noen andre med planlagt ikke har fått beskjed om å bruke den, men siden den finnes ville jeg ikke latt være.
Hadde hun kiss også, ja.Frøkna her hadde både kiss og kolikk, så vi var hos fysio og manuellterapaut og sånn mange ganger. Lærte det av dem begge og har fortsatt med det.
Deilig å slappe sv littAkkurat nå bare slapper jeg av.
Etterhvert skal jeg ned på skolen og hente gutten, og mann og datter på toget 200 m fra skolen.
Blir vel noe matlagning i kveld, ellers ingen planer
Sånn mer eller mindre.Deilig å slappe sv litt. Gått greit på jobben?
Fysioterapauten sa at hun foreløbig er myk og fin, uten låsninger. Får bare håpe hun ikke gråter på seg kiss fordi hun anspenner seg så mye...Hadde hun kiss også, ja.
Da skjønner jeg brått hva du mener med at nå er det "bare" kolikk.
Håper ikke minsten får kiss også
Det er godt å trives daSånn mer eller mindre.
Trives på jobb, det er derfor jeg fremdeles jobber![]()
Flink du erSkrubbet platetoppen på kjøkkenet og skal nå vaske inni ovnen. Skjønner ikke hvor energien kom fra![]()
![]()
Var på tide jeg fikk no energiFlink du er.
Wow.Tok vist badet og dusjveggene og. Ny rekord for reingjøring siden i sommer![]()
Skjønner ikke selv hva som skjerWow.
Flink du er..
Finner ikke...Ånei, finner ikke Grimm på netflix![]()
Tok vist badet og dusjveggene og. Ny rekord for reingjøring siden i sommer![]()
Ja. Den er ikke der. Vi har på amerikansk. Sikkert derforFinner ikke...
Har du prøvd å søke?
Kan være det.Ja. Den er ikke der. Vi har på amerikansk. Sikkert derfor![]()
Ja, deilig detVar på tide jeg fikk no energi![]()