Felles skravle 2015

Hei på dere jenter.
Da er det helg på meg :)

Skjedd noe spennende i dag?
Heisann! Det ble nesten en full arbeidsdag i butikker og ærend idag.. men forma har heldigvis vært bra.. fått vært hos legen, handlet litt mat, handlet endel babytøy på salg og hentet babybox :-) så også etter ammeBH, men fant ingen jeg likte.. og ikke minst leita etter stoff til babynest.. uten resultat da..

Kolikk går også over ja. Eldstemann sluttet magisk å gråte ca 12 uker gammel. Like før dåpen. Jeg hadde nedtelling til dåpen i dager og timer sånn ca, for da var han tre mnd og det kunne være over. Heldigvis.
Eldstejenta ga seg rundt 5 mnd, men hun var plaget mye med låsninger også, så jeg vet ikke helt hva hun bestandig gråt av tilslutt... Hun nye har "heldigvis bare" kolikk.

Eldstejenta ga seg rundt 5 mnd, men hun var plaget mye med låsninger også, så jeg vet ikke helt hva hun bestandig gråt av tilslutt... Hun nye har "heldigvis bare" kolikk.
Ille nok det.
Håper det ikke pågår for lenge..

Heisann! Det ble nesten en full arbeidsdag i butikker og ærend idag.. men forma har heldigvis vært bra.. fått vært hos legen, handlet litt mat, handlet endel babytøy på salg og hentet babybox :-) så også etter ammeBH, men fant ingen jeg likte.. og ikke minst leita etter stoff til babynest.. uten resultat da..
Babyboks fra hvor?
Jeg har hentet på Kiwi, Apotek1 og Vitus apotek:)

Du skal vaske deg med deg kvelden før og morgenen samme dag som KS. Hele kroppen og håret. Jeg kan putte den i postkassa di i februar.
http://www.felleskatalogen.no/m/medisin/hibiscrub-regent-medical-559800

Ja takk, gjerne.
Sist var det akutt KS, derfor jeg ikke har hørt om det..

Dersom du står og ser ned den lille gatestubben hvor din venninne bor, og snur det helt rundt ser du en liten trapp med 3 trinn.
Går du opp ser du en lekeplass. Rett rundt hjørnet på venstre side er postkassene (tilsammen max 10 m å gå).
Postkassen er merket med mitt og mannens etternavn, gatenavn og 47

Back
Topp