Felles skravle 2015

Jeg fikk så lyst på hytte til påske at jeg endte på finn.

Never mind at jeg resten av året ikke liker å gå i fjellet...
Hehehe.. vi trives på fjellet hele året og er superfornøyd. Kjøpte og overtok i sommer :-)

Hehehe.. vi trives på fjellet hele året og er superfornøyd. Kjøpte og overtok i sommer :-)
Sikkert kjekt.

Hvor? Stort? Fjell? Ski? Dyrt?

Bare om du vil svare, altså.

Sikkert kjekt.

Hvor? Stort? Fjell? Ski? Dyrt?

Bare om du vil svare, altså.
Stordal, ved overøye skitrekk
65 kvm - strøm og vann privat - skikkelig hytte fra 70tallet
Masse fjell rundt, ligger på ca 400moh, knall utsikt
Skiløyper i området og skitrekk 2 km unna
Betalte litt over en mill.. nyere hytter i området ligger på 2,5-3,5 mill..

Har dere pusset den opp noe kanskje? Øking av verdi tenkte plutselig bankdamen i meg :p

Har dere pusset den opp noe kanskje? Øking av verdi tenkte plutselig bankdamen i meg :p
Hehe.. ikke per nå, for skal igang med et ganske stort oppussingsprosjekt med huset. Men på sikt er det planen. Skal tilknyttes kommunalt vann og avløp, skal få ny vei og på sikt oppussing og mulig utbygging/bygging av aneks..

Hva skal dere pusse opp hjemme da?:)
Hele kjelleretg.. vi bor per idag på 1 etg med ett soverom, og vaskerom/bod/gjesterom/dusj nede i gammel stil. Tenkte å oppdatere hele kjelleretg og få ny trapp for å knytte det direkte til vår "leilighet" og ha det som "soveetg"

Gått en god del på ski i det området, nydelig det.

Nyere til 2,5-3,5 har jeg ikke råd til, men en mill...

Ikke det, det skjer jo ikke. Vi er ikke hyttemennesker. Men det hadde vært kjekt. Og stordalen er jo så nært at det tar ikke halve helga i kjøring. Men på fjellet så man får gå på ski. Det er jo til overøye vi kjører for å gå (langrenn) dersom det er lite snø eller som variasjon fra ørskogfjellet.

Mine foreldre har campingvogn med spikertelt på Sjøholt.

Hele kjelleretg.. vi bor per idag på 1 etg med ett soverom, og vaskerom/bod/gjesterom/dusj nede i gammel stil. Tenkte å oppdatere hele kjelleretg og få ny trapp for å knytte det direkte til vår "leilighet" og ha det som "soveetg"
Hørtes vagt dyrt ut. Men god investering og vel verd det når det blir ferdig.

Gått en god del på ski i det området, nydelig det.

Nyere til 2,5-3,5 har jeg ikke råd til, men en mill...

Ikke det, det skjer jo ikke. Vi er ikke hyttemennesker. Men det hadde vært kjekt. Og stordalen er jo så nært at det tar ikke halve helga i kjøring. Men på fjellet så man får gå på ski. Det er jo til overøye vi kjører for å gå (langrenn) dersom det er lite snø eller som variasjon fra ørskogfjellet.

Mine foreldre har campingvogn med spikertelt på Sjøholt.
Ja, fint der :-)

Hørtes vagt dyrt ut. Men god investering og vel verd det når det blir ferdig.
Dyrt blir det nok - men som du sier en investering.. og vi kommer nok til å gjøre mye selv..

Hyl om du ser noen gode kupp da, så kan vi bli hyttenaboer ;-)
Det skal jeg gjøre.. sjeldent det ligger no ute egentlig.. de siste 3 årene har det vært to aktuelle hytter for oss der.. vi har fulgt med lenge :-)

I
Det skal jeg gjøre.. sjeldent det ligger no ute egentlig.. de siste 3 årene har det vært to aktuelle hytter for oss der.. vi har fulgt med lenge :-)
Ikke trolig at det blir noe da, nei.

Vi har jo ikke tenkt å kjøpe hytte uansett, men jeg har nå et finn-søk som jeg må spisse litt (begrense geografi mer bl.alle)

Appen lot meg velge fylker, men nett lar meg velge kommuner. Jeg skal se på det på pc en kveld. Nå jobber jeg. Drømmer bare

I
Ikke trolig at det blir noe da, nei.

Vi har jo ikke tenkt å kjøpe hytte uansett, men jeg har nå et finn-søk som jeg må spisse litt (begrense geografi mer bl.alle)

Appen lot meg velge fylker, men nett lar meg velge kommuner. Jeg skal se på det på pc en kveld. Nå jobber jeg. Drømmer bare
Man må jo drømme innimellom :-) og så blir noen drømmer virkelighet..

Back
Topp