Jippi, ikke så lenge til med andre ord, er i sesong 3 nå.Husker ikke men kanskje sesong 4?![]()
Gleder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi, ikke så lenge til med andre ord, er i sesong 3 nå.Husker ikke men kanskje sesong 4?![]()
Og jo fler vi blir her inne, jo lettere blir detDet er bra! Om lillemann lar seg vente på helt til februar, har jeg svært lite annet å finne på fremover enn å skravle her![]()
Høres bra utDet er bra! Om lillemann lar seg vente på helt til februar, har jeg svært lite annet å finne på fremover enn å skravle her![]()
Ja, du får holde meg oppdatert på hva som skjerJippi, ikke så lenge til med andre ord, er i sesong 3 nå.
Gleder meg![]()
Nei, du får ikke lov til å avsløre noe.Ja, du får holde meg oppdatert på hva som skjer. Husker noen ting, men kan jo ikke si det om du ikke har sett det
![]()
Sov godt.I kveld skal jeg rett og slett snart legge meg. Trøtt som jeg er ser jeg ret og slett ingen grunn til å være våken så veldig mye lenger enn den kveldsmaten jeg skal spise.
Vi skulle jo jage deg i seng om vi så deg her etter kl 22I kveld skal jeg rett og slett snart legge meg. Trøtt som jeg er ser jeg ret og slett ingen grunn til å være våken så veldig mye lenger enn den kveldsmaten jeg skal spise.
Det er av og til det lureste. Ingen grunn til å sitte oppe bare for å sitte oppeI kveld skal jeg rett og slett snart legge meg. Trøtt som jeg er ser jeg ret og slett ingen grunn til å være våken så veldig mye lenger enn den kveldsmaten jeg skal spise.
Ut fra tickeren din begynner du vel permisjonen om 2 dager?Det er av og til det lureste. Ingen grunn til å sitte oppe bare for å sitte oppeGod natt, da!
Sitter om hører på at mannen er i dusjen, og sitter og lurer på om jeg skal gå ned å forstyrre hanHva driver dere med i kveld da, sånn uten om å være her på bv?
Ser PLL på netflix. Hva med deg?Hva driver dere med i kveld da, sånn uten om å være her på bv?
Skulle egentlig jobbet ut uken, men ble sendt hjem fra jobb i dag med beskjed om at jeg ikke trenger å komme resten av uken. Var veldig sliten, og så vel egentlig ut som en zombie, så jeg takket ja til det. I morgen skal jeg bare føre inn terminkarakterer på elevene mine, og så er det skikkelig permisjonUt fra tickeren din begynner du vel permisjonen om 2 dager?
Nå nærmer det seg raskt for deg![]()
Det syntes jeg at du skal gjøreSitter om hører på at mannen er i dusjen, og sitter og lurer på om jeg skal gå ned å forstyrre han![]()
Surfer på nettet og vuderer litt nynorsktekster. Som jeg skrev til Musemor, så skal jeg føre karakterer i morgen før jeg tar permisjon (Jobber som lærer, i tilfelle du ikke skjønte det)Ser PLL på netflix. Hva med deg?
Lærer. Spennende. For hvilket klassetrinn?Surfer på nettet og vuderer litt nynorsktekster. Som jeg skrev til Musemor, så skal jeg føre karakterer i morgen før jeg tar permisjon (Jobber som lærer, i tilfelle du ikke skjønte det)![]()
Kontaktlærer på 9. trinn og faglærer på 10.trinn. Nå er det bare 9.klassen min som mangler karaktereneLærer. Spennende. For hvilket klassetrinn?
Hva jobber du forresten som? Eller studerer?Lærer. Spennende. For hvilket klassetrinn?
Er SiviløkonomHva jobber du forresten som? Eller studerer?
Tenkte bare å redigere det andre innlegget mitt, men siden du allerede hadde sett det, ville du kanskje ikke fått med deg at det var et nytt spørsmål til deg der![]()