• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Det er bra! Om lillemann lar seg vente på helt til februar, har jeg svært lite annet å finne på fremover enn å skravle her ;)
Og jo fler vi blir her inne, jo lettere blir det :)
Kanskje vi får noen super skravle kvelde snart.
Slike hvor resten klarer å skravle 3 siden mens man bare er en liten tur på do :P

I kveld skal jeg rett og slett snart legge meg. Trøtt som jeg er ser jeg ret og slett ingen grunn til å være våken så veldig mye lenger enn den kveldsmaten jeg skal spise.

I kveld skal jeg rett og slett snart legge meg. Trøtt som jeg er ser jeg ret og slett ingen grunn til å være våken så veldig mye lenger enn den kveldsmaten jeg skal spise.
Sov godt.
Etter to kvelder med sen jobbing hadde jeg blitt overrasket om du hadde hatt det på noen annen måte.

Det er av og til det lureste. Ingen grunn til å sitte oppe bare for å sitte oppe :) God natt, da!

Hva driver dere med i kveld da, sånn uten om å være her på bv?

Ut fra tickeren din begynner du vel permisjonen om 2 dager?
Nå nærmer det seg raskt for deg :)
Skulle egentlig jobbet ut uken, men ble sendt hjem fra jobb i dag med beskjed om at jeg ikke trenger å komme resten av uken. Var veldig sliten, og så vel egentlig ut som en zombie, så jeg takket ja til det. I morgen skal jeg bare føre inn terminkarakterer på elevene mine, og så er det skikkelig permisjon :)

Ser PLL på netflix. Hva med deg?
Surfer på nettet og vuderer litt nynorsktekster. Som jeg skrev til Musemor, så skal jeg føre karakterer i morgen før jeg tar permisjon (Jobber som lærer, i tilfelle du ikke skjønte det) :D

Lærer. Spennende. For hvilket klassetrinn?
Hva jobber du forresten som? Eller studerer?

Tenkte bare å redigere det andre innlegget mitt, men siden du allerede hadde sett det, ville du kanskje ikke fått med deg at det var et nytt spørsmål til deg der ;)

Hva jobber du forresten som? Eller studerer?

Tenkte bare å redigere det andre innlegget mitt, men siden du allerede hadde sett det, ville du kanskje ikke fått med deg at det var et nytt spørsmål til deg der ;)
Er Siviløkonom :) er nok kanskje ikke det jeg hadde valgt om jeg skulle valgt om igjen. Kunne tenkt meg å vært jm på sykehuset jeg!:)

Back
Topp