Felles skravle 2015

I dag har jeg vært i bedre form enn i går. Har ryddet og vasket på kjøkkenet, satt på en vaskemaskin + hengt den opp, pakket inn en bursdagsgave, hentet en pakke på posten og gått ut med søpla.

Stor fremgang fra i går når jeg ikke gjorde noe :)
Så flink du er vært! Jeg har ikke gjort en ring annet enn å lage middag idag.. ikke fikk vi reist for å kjøpe den benken til gangen heller.. håper det blir imorra!

Så flott! Så heldig du er!
Har kun kjøpt ett plagg til babyen selv, men ser nå at det egentlig var helt unødvendig :P Er utrolig glad for at vi er så heldige å kunne arve, for dette hadde blitt ganske dyrt!

Har kun kjøpt ett plagg til babyen selv, men ser nå at det egentlig var helt unødvendig :P Er utrolig glad for at vi er så heldige å kunne arve, for dette hadde blitt ganske dyrt!
Ja, absolutt.. tror brodern har gitt bort det meste av gutteklærne (gutten er snart 5), men mulig vi får noe av sambos bror (der er gutten 2 år).. men belager oss på å kjøpe litt og litt på salg og at vi kommer til å få mye når babyen kommer..

Har kun kjøpt ett plagg til babyen selv, men ser nå at det egentlig var helt unødvendig :p Er utrolig glad for at vi er så heldige å kunne arve, for dette hadde blitt ganske dyrt!
Akkurat når det kommer til det er jeg litt to delt..

Fint med å arve, ja, sparer mye penger på det..

Men...

Jeg har litt vanskelig med det.
Jeg elsker å handle klær til barna, og syns det hadde vært trist å ikke kunne gjøre det.
Jeg er selv den midterste av 3 barn i en familie som ikke hadde alverden med penger.
Arvet alt etter min søster, ble mobbet blant annet fordi jeg aldri fikk nye klær selv, og når jeg hadde vokst ut av klærne mine var de utslitte slik av min lillesøster fikk nye..

Selvfølgelig arver de noe etter hverandre, og andre, men ikke som hovedregel

Akkurat når det kommer til det er jeg litt to delt..

Fint med å arve, ja, sparer mye penger på det..

Men...

Jeg har litt vanskelig med det.
Jeg elsker å handle klær til barna, og syns det hadde vært trist å ikke kunne gjøre det.
Jeg er selv den midterste av 3 barn i en familie som ikke hadde alverden med penger.
Arvet alt etter min søster, ble mobbet blant annet fordi jeg aldri fikk nye klær selv, og når jeg hadde vokst ut av klærne mine var de utslitte slik av min lillesøster fikk nye..

Selvfølgelig arver de noe etter hverandre, og andre, men ikke som hovedregel
Jeg skjønner deg godt. Ikke noe kjekt når man aldri får noe nytt. Blir nok ikke arving hele veien, men syntes det er greit til babyer, der brukes jo klærne gjerne bare et par mnd før de er for små.

Syntes også det var traurig å arve når de andre i klassen fikk nye klær, men blant mine venner var det heldigvis vanlig å arve. Jeg arvet faktisk ytterjakke fra nabogutten da jeg gikk i 8. klasse. Vi gikk i samme klasse, og han skjønte fint lite da jeg dukket opp på skolen i hans klær :P Vi lo litt begge to, for jeg likte jakken hans, jeg.

Jeg skjønner deg godt. Ikke noe kjekt når man aldri får noe nytt. Blir nok ikke arving hele veien, men syntes det er greit til babyer, der brukes jo klærne gjerne bare et par mnd før de er for små.

Syntes også det var traurig å arve når de andre i klassen fikk nye klær, men blant mine venner var det heldigvis vanlig å arve. Jeg arvet faktisk ytterjakke fra nabogutten da jeg gikk i 8. klasse. Vi gikk i samme klasse, og han skjønte fint lite da jeg dukket opp på skolen i hans klær :p Vi lo litt begge to, for jeg likte jakken hans, jeg.
Jeg arver gjerne bort klærne etter barna mine da :P

Hallo :D Hvordan står det til med dere? Er dere med på januar skravlinga? :)

Hallo :D Hvordan står det til med dere? Er dere med på januar skravlinga? :)
Kanskje litt? Tenkte jeg kunne prøve litt nå som jeg er i permisjon :)

Den vuggen virket veldig bra, men ut i fra videoen kom det ikke frem hvordan man henger den opp. Blir litt vanskelig hvis man må drille hull i taket?

Back
Topp