Det blir sikkert veldig bra! Vi har ikke vært på det, så føler jeg er ekstra spent på hvordan babyen ser ut når han blir født. Ofte kan man jo se at bildet fra 3d-ultralyd er veldig likt hvordan babyen ser ut når han/hun er født3D ultralyd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir sikkert veldig bra! Vi har ikke vært på det, så føler jeg er ekstra spent på hvordan babyen ser ut når han blir født. Ofte kan man jo se at bildet fra 3d-ultralyd er veldig likt hvordan babyen ser ut når han/hun er født3D ultralyd![]()
45-50 minutter på 40, 60 og 95 graders vask. Veldig greit at den ikke tar to timer! Og ekstra greit at det er to maskiner vi kan brukeVil den bruke kortere tid også?
Vår vanlige vaskemaskin tar faktisk 11 kg![]()
Klaaaer vi vil se ul-bilder!![]()
Jeg var på 3D ul 23+1. Du får sikkert flotte bilder![]()
Okei da skal jeg oppdatere dere i morgenDet blir sikkert veldig bra! Vi har ikke vært på det, så føler jeg er ekstra spent på hvordan babyen ser ut når han blir født. Ofte kan man jo se at bildet fra 3d-ultralyd er veldig likt hvordan babyen ser ut når han/hun er født![]()
Den er så fin, har veldig lyst på den, og kommer nok til å kjøpe den før eller senere.He he. Ja, han vil nok det
. Spennende å få det til
. Fikkekd fra posten istad at pysjen jeg vant fra lilleba har kommet
. Så hår hente den i morgen eller fredag
![]()
Wow, 2 plass faktisk. Trodde ikke jeg hadde skrevet så mye i dagOppdatering kl 19:19
2. Lilleblomst_15 766
4. Musemor med to små og en i magen 510
6. Sara 466
7. Lillefrø15 455
17. lizzed 258
31. Kengu 165
Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 452 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur.
Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Flink du har vært.I dag har jeg vært i bedre form enn i går. Har ryddet og vasket på kjøkkenet, satt på en vaskemaskin + hengt den opp, pakket inn en bursdagsgave, hentet en pakke på posten og gått ut med søpla.
Stor fremgang fra i går når jeg ikke gjorde noe![]()
Ja i dag har det tatt helt avFlink du har vært.
Jeg har bare sovet, sett på TV, skravlet og laget middag
Ja, gleder meg til å se denDen er så fin, har veldig lyst på den, og kommer nok til å kjøpe den før eller senere.
Du er forresten over nå![]()
Blir det i lengden, men nå var også dette første dagen jeg var hjemme, så har ikke gått lei endaJa i dag har det tatt helt av
Håper dagen i morgen blir like bra. Er så kjedelig og kun ligge på sofaen.
Tør du å se detBlir det i lengden, men nå var også dette første dagen jeg var hjemme, så har ikke gått lei enda
Har masse Supernatruel igjen på NetFlix og så har det kommet en ny sesong av Grimm![]()
Syns det er gøy, jegTør du å se det. Er så pyse jeg, men ser jo på waking dead da
![]()
Ah. Dukket opp mer Grimm på netflix? GoodBlir det i lengden, men nå var også dette første dagen jeg var hjemme, så har ikke gått lei enda
Har masse Supernatruel igjen på NetFlix og så har det kommet en ny sesong av Grimm![]()
Jepp, sesong 3 har kommetAh. Dukket opp mer Grimm på netflix? Good![]()
Går jo an å ta igjen litt andre dager om du ønsker detHar falt veldig på lista i dag.. Nesten ikke mulighet til å skravle.. Når nok ikke 2000 jeg..
Syns supernatural ble skummelt etter hvertSyns det er gøy, jeg
De er ikke så veldig ille egentlig
Så flott! Så heldig du er!Ikke mer enn 12 pappesker med babyklær har jeg fått levert i dag! Å arve er helt gull!
Jeg er innafor nåGår jo an å ta igjen litt andre dager om du ønsker det![]()
Når syns du SN ble skummel?Syns supernatural ble skummelt etter hvert. Har du sett waking dead?