• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Det blir sikkert veldig bra! Vi har ikke vært på det, så føler jeg er ekstra spent på hvordan babyen ser ut når han blir født. Ofte kan man jo se at bildet fra 3d-ultralyd er veldig likt hvordan babyen ser ut når han/hun er født :)

Vil den bruke kortere tid også?

Vår vanlige vaskemaskin tar faktisk 11 kg :)
45-50 minutter på 40, 60 og 95 graders vask. Veldig greit at den ikke tar to timer! Og ekstra greit at det er to maskiner vi kan bruke ;)

Hvordan er deres maskin, siden dere har så stor? Er den raskere enn vanlige maskiner?

Klaaaer vi vil se ul-bilder!:)
Jeg var på 3D ul 23+1. Du får sikkert flotte bilder:)
Det blir sikkert veldig bra! Vi har ikke vært på det, så føler jeg er ekstra spent på hvordan babyen ser ut når han blir født. Ofte kan man jo se at bildet fra 3d-ultralyd er veldig likt hvordan babyen ser ut når han/hun er født :)
Okei da skal jeg oppdatere dere i morgen :)

Håper på flotte bilder og dobbel bekreftelse på kjønn :)

Oppdatering kl 19:19

2. Lilleblomst_15 766
4. Musemor med to små og en i magen 510
6. Sara 466
7. Lillefrø15 455
17. lizzed 258
31. Kengu 165

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 452 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/

I dag har jeg vært i bedre form enn i går. Har ryddet og vasket på kjøkkenet, satt på en vaskemaskin + hengt den opp, pakket inn en bursdagsgave, hentet en pakke på posten og gått ut med søpla.

Stor fremgang fra i går når jeg ikke gjorde noe :)

Oppdatering kl 19:19

2. Lilleblomst_15 766
4. Musemor med to små og en i magen 510
6. Sara 466
7. Lillefrø15 455
17. lizzed 258
31. Kengu 165

Mange fine premier på topp 100 denne gangen, og ekstrapremier for de som klarer 2.000 innlegg denne måneden.
For å være ajur til 2.000 innlegg må man innen dagens slutt ha 452 innlegg denne måneden.
For øyeblikket er de 7 øverste ajur.

Informasjon om konkurransen finner man på:
http://forum.babyverden.no/threads/godt-nytt-År-hva-ønsker-du-å-vinne-i-topp-100-januar.1736109/
Wow, 2 plass faktisk. Trodde ikke jeg hadde skrevet så mye i dag :)

I dag har jeg vært i bedre form enn i går. Har ryddet og vasket på kjøkkenet, satt på en vaskemaskin + hengt den opp, pakket inn en bursdagsgave, hentet en pakke på posten og gått ut med søpla.

Stor fremgang fra i går når jeg ikke gjorde noe :)
Flink du har vært.
Jeg har bare sovet, sett på TV, skravlet og laget middag

Syns supernatural ble skummelt etter hvert:eek:. Har du sett waking dead?
Når syns du SN ble skummel?
Er ute i sesong 3 nå.
Er veldig spent på om Dean klarer å overleve

Har ikke det.
Mannen er ikke så veldig glad i den sjangeren, og jeg er ikke så veldig mye hjemme alene så får ikke tid til å komme over alt

Back
Topp