• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Felles skravle 2015

Har falt veldig på lista i dag.. Nesten ikke mulighet til å skravle.. Når nok ikke 2000 jeg..

God kveld jenter ! Daff i dag så det ble pølser og Cæsar i dag :)

Er veldig spent på morgendagen :)

Har falt veldig på lista i dag.. Nesten ikke mulighet til å skravle.. Når nok ikke 2000 jeg..
På forrige oppdatering, kl 15:19, lå du bare 20 innlegg bak dagsmålet for å være ajur til 2.000, og det er lenge igjen av måneden.
Dette klarer du fint

Ikke mer enn 12 pappesker med babyklær har jeg fått levert i dag! Å arve er helt gull!

Ja, vi kan jo håpe det:). Vi skal se serier i kveld og da sier mannen nei til telefon:p. He he
Selvfølgelig gjør han det, han må da få lov til å ha deg for seg selv.
Men det jeg ville frem til var at ved forrige oppdagering hadde du ikke langt igjen til å være ajur, og den er en stund siden. Tror du kommer til å være ajur på neste, som er ca nå..

Selvfølgelig gjør han det, han må da få lov til å ha deg for seg selv.
Men det jeg ville frem til var at ved forrige oppdagering hadde du ikke langt igjen til å være ajur, og den er en stund siden. Tror du kommer til å være ajur på neste, som er ca nå..
He he:). Ja, han vil nok det:). Spennende å få det til:). Fikkekd fra posten istad at pysjen jeg vant fra lilleba har kommet:). Så hår hente den i morgen eller fredag:)

Back
Topp