Lillefrø15
Forumet er livet
Har falt veldig på lista i dag.. Nesten ikke mulighet til å skravle.. Når nok ikke 2000 jeg..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På forrige oppdatering, kl 15:19, lå du bare 20 innlegg bak dagsmålet for å være ajur til 2.000, og det er lenge igjen av måneden.Har falt veldig på lista i dag.. Nesten ikke mulighet til å skravle.. Når nok ikke 2000 jeg..
Hva skjer i morgen?God kveld jenter ! Daff i dag så det ble pølser og Cæsar i dag
Er veldig spent på morgendagen![]()
NiceIkke mer enn 12 pappesker med babyklær har jeg fått levert i dag! Å arve er helt gull!
3D ultralydHva skjer i morgen?
Ja, vi kan jo håpe detPå forrige oppdatering, kl 15:19, lå du bare 20 innlegg bak dagsmålet for å være ajur til 2.000, og det er lenge igjen av måneden.
Dette klarer du fint
Så deilig med arve tøyIkke mer enn 12 pappesker med babyklær har jeg fått levert i dag! Å arve er helt gull!
Det stemmer! Godt vi har store industrivaskemaskiner i kjelleren i borettslaget som tar 12 kg klærNicedu har nok å vaske fremmover da
![]()
Så gøy, og vi får se bilder etterpå?3D ultralyd![]()
Ah så praktisk daDet stemmer! Godt vi har store industrivaskemaskiner i kjelleren i borettslaget som tar 12 kg klær![]()
Ja om ønskelig såSå gøy, og vi får se bilder etterpå?
Selvfølgelig gjør han det, han må da få lov til å ha deg for seg selv.Ja, vi kan jo håpe det. Vi skal se serier i kveld og da sier mannen nei til telefon
. He he
TakkSå koselig. Lykke til
Hvor langt på vei er du?
Vil den bruke kortere tid også?Det stemmer! Godt vi har store industrivaskemaskiner i kjelleren i borettslaget som tar 12 kg klær![]()
Klaaaer vi vil se ul-bilder!Ja om ønskelig så![]()
He heSelvfølgelig gjør han det, han må da få lov til å ha deg for seg selv.
Men det jeg ville frem til var at ved forrige oppdagering hadde du ikke langt igjen til å være ajur, og den er en stund siden. Tror du kommer til å være ajur på neste, som er ca nå..
Jeg var på 3D ul 23+1. Du får sikkert flotte bilderTakker 25+5
![]()