Godt det ikke bare er meg ;-) synes alle er så tidlig ute.. men burde vel egentlig benytte meg av januarsalget.. bare er så kjedelig å gå i butikker..Trenger vel en ny vogn
Nei jeg vet ikke helt, har det meste fra før, har ikke helt oversikten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det ikke bare er meg ;-) synes alle er så tidlig ute.. men burde vel egentlig benytte meg av januarsalget.. bare er så kjedelig å gå i butikker..Trenger vel en ny vogn
Blir det en emmaljunga mondial?Trenger vel en ny vogn
Nam namI dag er det noe så enkelt som kyllingevingeklubber med salat
Godt det ikke bare er meg ;-) synes alle er så tidlig ute.. men burde vel egentlig benytte meg av januarsalget.. bare er så kjedelig å gå i butikker..
Blir det en emmaljunga mondial?![]()
Bare 2mnd på meg. Føler det begynner å bli lite tid jeg nåVi har vel ikke helt bestemt oss for om vi kommer til å kjøpe en helt ny vogn, eller bare nytt understell, men blir emmaljunga mondial, ja.
Stresser ikke med det, er 2,5 måneder igjen
Har fremdeles god tid til å bli klar![]()
Har 3 mnd og går litt fra "leeenge igjen" til "det er jo snart!"... det jeg lurer mest på nå er type babycall... det meste store er i boks.. og klær får vi jo tak i.. det ordner seg.. men trenger man mye sokker eller er det mest strømpebukser en bruker i starten?Bare 2mnd på meg. Føler det begynner å bli lite tid jeg nå![]()
Bare 2mnd på meg. Føler det begynner å bli lite tid jeg nå![]()
Har 3 mnd og går litt fra "leeenge igjen" til "det er jo snart!"... det jeg lurer mest på nå er type babycall... det meste store er i boks.. og klær får vi jo tak i.. det ordner seg.. men trenger man mye sokker eller er det mest strømpebukser en bruker i starten?
Vi hsr kjøpt den som passer til iphone. NabbyHar 3 mnd og går litt fra "leeenge igjen" til "det er jo snart!"... det jeg lurer mest på nå er type babycall... det meste store er i boks.. og klær får vi jo tak i.. det ordner seg.. men trenger man mye sokker eller er det mest strømpebukser en bruker i starten?
Ok.. sett på avent sine jeg og, men ser ikke behov for video egentlig.. trengs det?Vi kjøpte den Avene med kamera babycalen sist og er fornøyd med den, kommer ikke til å kjøpe ny.
Dersom du kjøper sokker, kjøp slike som kan dras langt oppover beinet, ellers fallen de bare av.
Jeg satset på tynne strømpebukser
Har mistet heeeelt oversikten :/Har du mye igjen, da?
Jeg syns det var greit siden frøkna snakket i søvne, og da kunne jeg se om hun var våken eller bare snakket i søvne når den slo ut på natten.Ok.. sett på avent sine jeg og, men ser ikke behov for video egentlig.. trengs det?
Kanskje det første du bør gjøre er å få oversikt?Har mistet heeeelt oversikten :/
Ja, burde det.Kanskje det første du bør gjøre er å få oversikt?
Og så se hva som gjenstår..
Synes du hadde ganske god oversikt jeg! Og de apotekgreiene går vel an å kjøpe litt etterhvert..Ja, burde det.
Har:
- sprinkelseng m/ madrass, laken og dyne
- klær i 50/56
- bedside crib m/ madrass, laken og dyne med et sett dynetrekk
- stellebord
- triptrap m/new born seat
- dunpose til vogn
- bilstolpose
- lammeskinnspose
- lammeskinn som er litt stort + et med hull til 5pkt
- bilstol med ekstra base
- vogn og stelleveske bestilt
- babynest
- badebajle med newborn innlegg
- bæresele med nyfødtinnlegg
- babycall
- sprinkelbeskytter
- gulpekluter
- 2 hånduker med hette
- masse vaskekluter
Mangler:
- et par dynetrekk til dyne i sprinkelseng + et par til til den lille
- sånn stelllematte til stellebordet
- alt av sånn kremer, termometer og sånt smått. Bleier osv
Her har jeg ikke oversikten.
Jaa. Det er forsåvidt santSynes du hadde ganske god oversikt jeg! Og de apotekgreiene går vel an å kjøpe litt etterhvert..
Det er sant.. jeg aner jo egentlig ikke.. men no rens til navelstump, brystvortekrem, babyolje? Bind til etter fødsel.. bleier.. jeg tenkte å kjøpe morgenkåpe og tøfler til føden.. termometer.. jah.. sikkert mye mer.. no å klippe neglene til baby med?Jaa. Det er forsåvidt santmen trenger å få oversikt over hva jeg trenger der og
![]()
Det er sant.. jeg aner jo egentlig ikke.. men no rens til navelstump, brystvortekrem, babyolje? Bind til etter fødsel.. bleier.. jeg tenkte å kjøpe morgenkåpe og tøfler til føden.. termometer.. jah.. sikkert mye mer.. no å klippe neglene til baby med?
Tviler på at jeg kjøper det før jeg ser om jeg har behov.. mange sier det er like greit med vanlige puter..Ja sånt må jeg ha. Og ammebh'er og no ammetopper
Og ammepute kanskje?
Jaa. Det er forsåvidt santmen trenger å få oversikt over hva jeg trenger der og
![]()