Felles skravle 2015

Godt det ikke bare er meg ;-) synes alle er så tidlig ute.. men burde vel egentlig benytte meg av januarsalget.. bare er så kjedelig å gå i butikker..
Blir det en emmaljunga mondial?:)

Vi har vel ikke helt bestemt oss for om vi kommer til å kjøpe en helt ny vogn, eller bare nytt understell, men blir emmaljunga mondial, ja.

Stresser ikke med det, er 2,5 måneder igjen :P
Har fremdeles god tid til å bli klar :)

Bare 2mnd på meg. Føler det begynner å bli lite tid jeg nå :o
Har 3 mnd og går litt fra "leeenge igjen" til "det er jo snart!"... det jeg lurer mest på nå er type babycall... det meste store er i boks.. og klær får vi jo tak i.. det ordner seg.. men trenger man mye sokker eller er det mest strømpebukser en bruker i starten?

Har 3 mnd og går litt fra "leeenge igjen" til "det er jo snart!"... det jeg lurer mest på nå er type babycall... det meste store er i boks.. og klær får vi jo tak i.. det ordner seg.. men trenger man mye sokker eller er det mest strømpebukser en bruker i starten?

Vi kjøpte den Avene med kamera babycalen sist og er fornøyd med den, kommer ikke til å kjøpe ny.
Dersom du kjøper sokker, kjøp slike som kan dras langt oppover beinet, ellers fallen de bare av.
Jeg satset på tynne strømpebukser

Vi hsr kjøpt den som passer til iphone. Nabby

Vi kjøpte den Avene med kamera babycalen sist og er fornøyd med den, kommer ikke til å kjøpe ny.
Dersom du kjøper sokker, kjøp slike som kan dras langt oppover beinet, ellers fallen de bare av.
Jeg satset på tynne strømpebukser
Ok.. sett på avent sine jeg og, men ser ikke behov for video egentlig.. trengs det?

Kanskje det første du bør gjøre er å få oversikt?
Og så se hva som gjenstår..
Ja, burde det.

Har:
- sprinkelseng m/ madrass, laken og dyne
- klær i 50/56
- bedside crib m/ madrass, laken og dyne med et sett dynetrekk
- stellebord
- triptrap m/new born seat
- dunpose til vogn
- bilstolpose
- lammeskinnspose
- lammeskinn som er litt stort + et med hull til 5pkt
- bilstol med ekstra base
- vogn og stelleveske bestilt
- babynest
- badebajle med newborn innlegg
- bæresele med nyfødtinnlegg
- babycall
- sprinkelbeskytter
- gulpekluter
- 2 hånduker med hette
- masse vaskekluter

Mangler:
- et par dynetrekk til dyne i sprinkelseng + et par til til den lille
- sånn stelllematte til stellebordet
- alt av sånn kremer, termometer og sånt smått. Bleier osv
Her har jeg ikke oversikten.

Ja, burde det.

Har:
- sprinkelseng m/ madrass, laken og dyne
- klær i 50/56
- bedside crib m/ madrass, laken og dyne med et sett dynetrekk
- stellebord
- triptrap m/new born seat
- dunpose til vogn
- bilstolpose
- lammeskinnspose
- lammeskinn som er litt stort + et med hull til 5pkt
- bilstol med ekstra base
- vogn og stelleveske bestilt
- babynest
- badebajle med newborn innlegg
- bæresele med nyfødtinnlegg
- babycall
- sprinkelbeskytter
- gulpekluter
- 2 hånduker med hette
- masse vaskekluter

Mangler:
- et par dynetrekk til dyne i sprinkelseng + et par til til den lille
- sånn stelllematte til stellebordet
- alt av sånn kremer, termometer og sånt smått. Bleier osv
Her har jeg ikke oversikten.
Synes du hadde ganske god oversikt jeg! Og de apotekgreiene går vel an å kjøpe litt etterhvert..

Jaa. Det er forsåvidt sant:p men trenger å få oversikt over hva jeg trenger der og :p
Det er sant.. jeg aner jo egentlig ikke.. men no rens til navelstump, brystvortekrem, babyolje? Bind til etter fødsel.. bleier.. jeg tenkte å kjøpe morgenkåpe og tøfler til føden.. termometer.. jah.. sikkert mye mer.. no å klippe neglene til baby med?

Det er sant.. jeg aner jo egentlig ikke.. men no rens til navelstump, brystvortekrem, babyolje? Bind til etter fødsel.. bleier.. jeg tenkte å kjøpe morgenkåpe og tøfler til føden.. termometer.. jah.. sikkert mye mer.. no å klippe neglene til baby med?

Ja sånt må jeg ha. Og ammebh'er og no ammetopper

Og ammepute kanskje?

Jaa. Det er forsåvidt sant:p men trenger å få oversikt over hva jeg trenger der og :p

Vil anbefale Inotyl - sårkrem til rompa. Fungerar såååå mykje bedre enn sinksalve.
Purelan til brystvorter, også fin til leppene ;)
Rompetermometer - er best til å ta temp og evt hjelpe magen/tarmen med luft og evt bæsj.
Greitt å ha ein pakke med 1'ar bleier og ein med 2'ar. Så kjøper du berre meir av den str du brukar.
Store bind er gull verdt, samt store truser som ikkje strammar nokon plass.
Dulcolax er gull verd, det samma er miniklyster den første tida (min erfaring iallefall ;) )

Back
Topp