Det er det, jeg er visst veldig flink.jada, skjønte det.. men uansett mer sundt å spise det til lunsj enn alt mulig annet søppel![]()
Hvertfall etter hva jernverdien min sa i går..
Fikk faktisk beskjed om å ikke overdrive med jerninntaket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det, jeg er visst veldig flink.jada, skjønte det.. men uansett mer sundt å spise det til lunsj enn alt mulig annet søppel![]()
Oi.. såpass.. jeg har ikke tatt blodprøver siden u12.. men da var verdiene veldig gode..Det er det, jeg er visst veldig flink.
Hvertfall etter hva jernverdien min sa i går..
Fikk faktisk beskjed om å ikke overdrive med jerninntaket
Min var vel på 13,5....Oi.. såpass.. jeg har ikke tatt blodprøver siden u12.. men da var verdiene veldig gode..
Ok.. husker ikke mine verdier.. skal vi se.. jern - fastende 29 står det herMin var vel på 13,5....
Tror det vil være jern lagret ikke jern (blodprosenten).Ok.. husker ikke mine verdier.. skal vi se.. jern - fastende 29 står det her
Helt perfekt detOk HB var på 12,5 hos meg![]()
Ja, var visst det.. men er det noen grunn til at du har tatt blodprøver nå? Dette var jo for ca 15 uker siden..Helt perfekt det![]()
Jeg måtte til fysio og rett til farmor etterpå.. Kom hjem først nåKanskje vi alle bare skal gå å legge oss igjen...
Syns bare veien til sengen er så utrolig lang når jeg først har stått opp
Hun tok en ny hb teste på kontrollen, trodde det var rutine å sjekke den flere ganger i svangerskapet, jeg.Ja, var visst det.. men er det noen grunn til at du har tatt blodprøver nå? Dette var jo for ca 15 uker siden..
Jeg fikk sovet en 2-3 timer.Jeg måtte til fysio og rett til farmor etterpå.. Kom hjem først nå![]()
Hm.. ok.. jeg er der jo ofte, hver måned, men ikke sjekket etter uke 12.. menmen.. kanskje på fredag daHun tok en ny hb teste på kontrollen, trodde det var rutine å sjekke den flere ganger i svangerskapet, jeg.
Har alltid gjort det på meg
Kan nok hende det.Hm.. ok.. jeg er der jo ofte, hver måned, men ikke sjekket etter uke 12.. menmen.. kanskje på fredag da![]()
Åja.. da er det jo ikke noen hast for meg nei.. du er vel et par uker forann meg eller noKan nok hende det.
Jeg er litt lenger enn deg, og dette er første gange de sjekket det etter første kontroll
Det hørtes deilig ut jaJeg fikk sovet en 2-3 timer.
Var deilig.
Har termin 30. mars, så blir vel noe slikt noe, ja....Åja.. da er det jo ikke noen hast for meg nei.. du er vel et par uker forann meg eller no![]()
Må jo gjøre noe når jeg først bare sitter herHer har skravle gått i dag ja. Så morro
. Dumt at jeg var hos farmor, he he.. Hva er plan deres i kveld?
Veldig deilig, og noe jeg virkelig trengte.Det hørtes deilig ut ja![]()
Har vel ikke vært så veldig mye slravling, men litt innimellom.. planen i kveld er.. hmm.. prøve å rydde litt, få bort julepynt som jeg ikke har orket enda.. og kanskje komme oss ut og få kjøpt en benk til gangen som jeg kan sitte på for å få på sko.. tenkte denne: http://www.skeidar.no/produkter/armario-entrebenk kun den med to skuffer under altså..Her har skravle gått i dag ja. Så morro
. Dumt at jeg var hos farmor, he he.. Hva er plan deres i kveld?